بازدید 43 هزار نفر از باغ فین کاشان در یک روز/ سفر به کاشان را به تاخیر بیندازید

«احمد دانائی‌نیا» سرپرست اداره شهرستان کاشان مطرح کرد:

«احمد دانائی‌نیا» سرپرست اداره شهرستان کاشان گفت: در اولین روز تعطیلات عید فطر بیش از 43 هزار گردشگر از باغ جهانی فین بازدید کردند. این آمار در مقایسه با روز گذشته حدود دو برابر افزایش داشته است.

وی افزود: در حال حاضر ظرفیت کلیه تاسیسات اقامتی رسمی شهرستان کاشان با حدود ٢٩٠٠  تخت تا پایان تعطیلات عید فطر تکمیل است.

دانایی‌نیا با بیان اینکه ایام گلابگیری در کاشان تا اوایل تیرماه ادامه دارد گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی کاشان و حضور بی شمار گردشگران، پیشنهاد می شود برای خدمت رسانی بهتر، مردم سفرهای خود را به بعد از ایام تعطیلات عید سعید فطر موکول کنند تا ارائه خدمات با کیفیت مطلوب تری صورت پذیرد.

سرپرست اداره شهرستان کاشان گفت: شهرستان کاشان یکی از پربازدیدترین شهرستان‌های کشور در این ایام است. این سفرها از اوایل اردیبهشت ماه آغاز شده و بازدید‌های خانوادگی و تورهای ویژه جهت ایام گلابگیری توسط دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی برنامه ریزی شده است و اوج این بازدید ها در ایام تعطیلات عید فطر و تعطیلات پایان هفته است که تا اوایل تیر ماه ادامه دارد.

علیرضا عبدالله زاده مسئول کمیته  برنامه ریزی و آمار شهرستان نیز گفت: تعداد بازدید در اولین روز عید سعید فطر در دیگر ابنیه تاریخی شهرستان به ترتیب، خانه طباطبایی ها 7310  نفر، خانه تاریخی بروجردی ها 6255 نفر، حمام سلطان امیراحمد 4320 نفر، موزه ملی کاشان 3422 نفر و محوطه باستانی سیلک 1438 نفر بوده است.

 

مشکات آنلاین را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.