باشگاه کارگران کاشان قهرمان کشتی باشگاه‌های کاشان شد

مسابقات قهرماني كشتي باشگاه‌هاي كاشان جمعه 23 شهریور با کسب 258 امتیاز توسط باشگاه کشتی کارگران کاشان و قهرمانی این باشگاه پایان یافت.

به گزارش کاشان آنلاین در این رقابت‌ها که در سه رده سني نوجوانان، جوانان و بزگ‌سالان با حضور ١٧٦ كشتي‌گير در قالب ۸ باشگاه در سالن ورزشی امیرکبیر شهرک انقلاب برگزار شد، پس از کارگران کاشان، باشگاه اميركبير کاشان با كسب ١٧٩ امتياز به مقام دوم دست یافت

مقام سوم این رقابت‌ها هم با ١٦٣ امتياز به باشگاه انقلاب کاشان، و مقام چهارم به باشگاه شهيد فكري با كسب ١٠٣ امتياز تعلق گرفت.

در سکوی مقام پنجم این رقابت‌ها باشگاه کشتی پورياي‌ولي راوند با كسب ٨٥ امتياز ایستاد و مقام ششم نیز به باشگاه کشتی پهلوان موحد لتحر با كسب ٦٣ امتياز رسید.

مقام هفتم این مسابقات نیز به باشگاه کشتی شهداي زيدي کاشان كسب ٥٣ امتياز و جایگاه هشتم هم به باشگاه کشتی آبفا کاشان با كسب ٣٢ امتياز تعلق گرفت.

این مسابقات در حضور مرتضی مقامی رئیس هیات کشتی کاشان «مهدی صدوقی» نایب‌رئیی، سرپرست فنی و داور بین‌المللی کشتی کاشان برگزار شد و داوری این مسابقات نیز بر عهده احسان ثابتی، حامد انتظاری، حسینعلی رسولی، محمد عربیان و مهدی امامی و سمت جدول‌نویس رقابت‌ها نیز بر عهده جواد قربانی بود.

امیر دشتبان، حسین حجتی و قدرت‌اله عربیان نیز عوامل اجرایی این مسابقات بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.