تشکیل دبیرخانه دائمی رویدادهای فرهنگی و هنری کاشان

مشکات آنلاین: شهردار کاشان از تشکیل دبیرخانه دائمی رویدادهای فرهنگی و هنری در این شهرستان خبر داد.

سعید ابریشمی راد  در  جمع هنرمندان کاشانی ضمن تشکر از عوامل اجرایی نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در این شهرستان اظهار داشت: تلاش های بسیاری توسط دست اندرکاران، هنرمندان و عوامل دخیل در جشنواره انجام شد و یک بار دیگر نام کاشان در تارک هنر این کشور درخشید.

گسست فرهنگی به واسطه پیشرفت تکنولوژی به وجود آمده است

وی برگزاری این جشنواره در کاشان را به فال نیک گرفت و افزود: این جشنواره بهانه ای برای کم کردن تهاجمات فرهنگی کشور است چراکه که گسست فرهنگی به واسطه پیشرفت تکنولوژی به وجود آمده است و بر همین اساس رفع این گسست تنها با توسعه تعاملات اجتماعی و مثبت اندیشی میسر است.

شهردار کاشان با بیان اینکه کاشان دارای فرهنگی شاد است، ابراز داشت: به طور مثال زمانی که یک نوزاد به دنیا می آید شاهد اتفاقات خوبی هستیم به نحوی که بهانه های مختلفی برای شاد بودن در این فرهنگ اصیل ایرانی وجود دارد و بر همین اساس باید نه تنها کاشان بلکه کشور به این فرهنگ اصیل افتخار کند.

برگزاری جشنواره نمایش های آیینی و سنتی با هدف بازگشتن به خویشتن است

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره نمایش های آیینی و سنتی با هدف بازگشتن به خویشتن است، گفت: هیچ کاری در دنیا بدون عیب نیست و بر همین اساس لازم است احصای معایب در راستای پیشرفت کار انجام شود و از جهت گیری های بی پایه و اساس خودداری کنیم.

ابریشمی راد ضمن اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان کاشان افزود: در چند ماه اخیر شورای هنری شهرداری کاشان ایجاد شد و معتقد هستیم که این شورا می تواند در پیشرفت فرهنگ و هنر کاشان نقش بسزایی داشته باشد و بر همین اساس دبیرخانه دائمی رویدادهای فرهنگی و هنری کاشان تشکیل شده است.

 

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.