توسعه نیاسر فقط توسعه یک شهر نیست

احسان کوزه‌گر شهردار نیاسر:

«احسان کوزه‌گر آرانی» شهردار نیاسر از جذب یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری مدلsc220-9 ، از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مستمر انجام شده نیاسر جزء اولین شهرداری های کشور بود که توانست به صورت رایگان این دستگاه را در این مرحله جذب کند. در واقع از بین تعداد محدودی از دستگاه‌های درنظر گرفته شده برای استان اصفهان، اولین دستگاه به شهرداری نیاسر تحویل شد.

کوزه‌گر گفت ارزش این دستگاه پنج میلیارد تومان می باشد که با تجهیز شهرداری نیاسر به آن بخش قابل توجهی از هزینه برخی از پروژه‌های عمرانی کاهش می‌یابد.

شهردار نیاسر با اشاره به همکاری قابل تقدیر رئیس سازمان شهرداری‌های کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مجموعه اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با این شهرداری تصریح کرد: نیاسر به سبب جایگاه فرهنگی، تمدنی و تاریخی خود یکی از شهرهایی است که توسعه آن می‌تواند به توسعه شهرها و روستاهای همجوار آن نیز منجر شود و به همین دلیل انتظار می‌رود که مسئولان به شهرداری نیاسر فقط به دید شهرداری یک شهر نگاه نکنند.

کوزه‌گر تصریح کرد: فعالیت عمرانی شهرداری‌ها در بسیاری از شهرهای کوچک فقط خدمات به مردم همان شهر به حساب می‌آید اما خدمات عمرانی شهرداری نیاسر علاوه بر خدمت به مردم منطقه، ایجاد کننده ظرفیت جذب سرمایه گذار برای توسعه گردشگری است. ضمن اینکه این شهر در طول سال میزبان تعداد زیادی از شهروندان شهرستانهای شمال استان اصفهان است و به همین دلیل آنها از توسعه عمرانی این شهر بهره مند می شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.