جست‌وجو تا مشخص‌شدن سرنوشت گردشگر ادامه می‌یابد

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در گفت‌گو با کانال شهر خبر آران و بیدگل تاکید کرد: عملیات جست‌و‌جو تا مشخص‌شدن سرنوشت گردش‌گر گم‌شده در کویر مرنجاب ادامه می‌یابد.

«منصور شیشه‌فروش» با مثبت ارزیابی کردن اقدامات نیروهای امداد و نجات و مجموعه مدیریت بحران آران و بیدگل در این حادثه خاطرنشان ساخت: برای مدیریت بحران، نجات جان یک نفر با صدها نفر فرقی نمی‌کند و ما وظیفه داریم تمام تلاش خود را داشته باشیم.

شیشه‌فروش با بیان این‌که در این عملیات از امکانات استان‌های سمنان، تهران، قم و شهرستان کاشان هم استفاده شده تصریح کرد: امکانات پرواز بالگرد، پهپاد به کمک نیروهای امداد و نجات در حال جست‌وجو هستند و تصاویر زیادی از پهبادها در حال پایش لحظه به لحظه منطقه است.

وی اضافه کرد: امروز هم 27 نفر جستجو را ادامه دادند و فردا (یک‌شنبه) در صورت مساعد بودن شرایط جوی در سه جبهه ادامه خواهد یافت.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان با اعلام این‌که: ردیابی سه خط تلفن همراه گردشگر مفقود‌شده موفقیت‌آمیز نبوده، اظهارداشت: ادامه جست‌و‌جو با سیستم‌های نوین که در اختیار وزارت ارتباطات در تهران است در حال انجام است تا از طریق شماره سریال گوشی، محل دقیق گمشده مشخص شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.