جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کاشان برگزار شد

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کاشان در سالن جلسات شهید خدمت دکتر محمد زارع واقع در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، فرماندار ویژه شهرستان کاشان در این نشست، در خصوص بررسی آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونای شهرستان، وضعیت مخروبه های محل تجمع زباله ها و …، حیوانات بدون صاحب، استخرهای ذخیره آب و شنا و بندهای خاکی و اقدامات انجام شده در جهت پیشگیری از عامل بیماری التور و ناگ سخنانی را بیان کرد.
دکتر محمد شریف زارعی، حوادث ترافیکی در سطح شهرستان به ویژه در آزاد راه و جاده برزک را نگران کننده دانست و گفت: بیشتر ماموریت های برون شهری اورژانس و آتش نشانی به این محورها بوده است.
وی تاکید کرد: نقاط حادثه خیز شهرستان و مسیرهای برون شهری با همکاری نهادهای عضو شورای هماهنگی ترافیک شناسایی و در حال رفع است.
زارعی اظهار داشت: موضوع جمع آوری داروهای مازاد منازل مردم که توسط تنها مرجع قانونی هلال احمر جمع آوری شده و پس از تفکیک، به مرکز استان جهت استفاده در مواکب تعیین شده در مراسم پیاده روی اربعین حسینی ارسال می شود.
دکتر مسعود دهقانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان نیز در این جلسه، در خصوص بیماری التور و عوامل و شرایط ایجاد بیماری، موارد ابتلا به بیماری در کشور و در کاشان، حدود انتظارات در خصوص آمادگي در برابر
بیماری های منتقله ازآب وغذا (وبا) و پیشگیری از سوانح و حوادث غرق شدگی، مکان های آبی پرخطر در غرق شدگی در منطقه سخنانی را عنوان کرد.
مهندس حسین صالحی دبیر دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی دانشگاه نیز، در خصوص وضعیت اجرای مصوبات جلسه قبل مطالبی را عنوان نمود که مورد بحث گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
این نشست با حضور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، سرپرست دانشگاه، معاون بهداشتی دانشگاه، رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان، رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان، مسئول اداره روابط عمومی دانشگاه و جمعی از مسئولین شهرستان و دانشگاه تشکیل گردید.

 

انتهای پیام/حسنی

مشکات آنلاین را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.