حضور هزار دانش آموز کاشانی در جام فوتسال بچه‌های مسجد و کانون

بیش از هزار دانش آموز کانونهای فرهنگی مساجد کاشان در جام فوتسال «بچه‌های مسجد و کانون» در ۹ منطقه شهرستان کاشان به رقابت می‌پردازند.

رئیس ستاد ورزش اتحادیه کانون های فرهنگی کاشان با اعلام این خبر به کاشان فردا گفت: در مسابقات امسال ۹۰ تیم ۱۲ نفره در گروه سنی زیر ۱۵ سال ثبت نام کرده‌اند که این تیمها در منطقه کاشان به رقابت می‌پردازند. این ۹ منطقه شامل ۵ منطقه از کاشان و بخشهای مرکزی، نیاسر، قمصر و برزک است.

او هدف از برگزاری این مسابقات را جذب نونهالان و نوجوانان به کانونها و همچنین ایجاد شور و نشاط میان آنها عنوان کرد و گفت: این مسابقات پیش از کرونا نیز برگزار می‌شد اما برای اولین بار امسال تحت عنوان «جام بزرگ بچه‌های مسجد و کانون» برگزار می‌شود و رویکرد آن تغییر کرده و مسابقات در کاشان متمرکز نیست.

رفیعی ادامه داد: هر منطقه به صورت مجزا ثبت نام داشته و مسابقات را برگزار خواهد کرد. در نهایت از هر منطقه دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند که این ۱۸ تیم در شهر کاشان به رقابت می‌پردازند.

رئیس ستاد ورزش اتحادیه کانونهای فرهنگی کاشان گفت: سالهای قبل به دلیل مشکلات رفت‌و آمد تیمها به مرکز شهرستان و همچنین هزینه‌بر بودن آن حداکثر ۲۰ تیم معرفی می‌شد، اما امسال با این رویکرد جدید و برگزاری آن در هر منطقه ۹۰ تیم معرفی شدند.

وی افزود: سالهای قبل تیمهای کاشانی اقدام به تیم‌سازی از طریق جذب بهترین بازیکنان فوتبال در مدارس می‌کردند و شاید تیمی که با صرف هزینه از روستا آمده و متشکل از بچه‌های کانون آن روستا بود، توفیق چندانی در مسابقات نداشت ولی امسال مدیر کانون و روحانی مسجد باید تایید کنند که بازیکنان تیم، از آن منطقه و کانون‌اند.

رفیعی گفت: این مسابقات ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که تمام این هزینه توسط خیران تامین می‌شود و اگر مسابقات امسال با موفقیت به پایان برسد، سال آینده مسابقات والیبال بانوان را نیز برگزار می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.