خانه کتاب و بیمارستان آیت‌الله یثربی تفاهم‌نامه امضا کردند

برای خدمات درمانی اهل قلم؛ خانه کتاب و بیمارستان آیت‌الله یثربیتفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه همکاری مؤسسه خانه کتاب و بیمارستان فوق‌تخصص آیت‌الله یثربی کاشان درباره کتاب و کتاب‌خوانی و ارائه خدمات درمانی به اهل قلم منعقد شد. این تفاهم‌نامه توسط نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل خانه کتاب و رضا نعناکار مدیرعامل بیمارستان مذکور به امضا رسید.

به این ترتیب، بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان براساس مسئولیت اجتماعی، توجه ویژه به اهالی فرهنگ و کتاب، تقویت روحیه و امید بیماران خدمات و امکانات رفاهی در اختیار اهالی قلم سراسر کشور قرار می‌دهد. این بیمارستان در کنار خدمات درمانی و پزشکی به مباحث فرهنگی و اجتماعی نیز توجه داشته و نشست‌های نقد و بررسی کتاب، نمایش‌گاه‌های تخصصی با موضوع کتاب و… نیز برگزار می‌کند.

بر اساس این تفاهم‌نامه، اهالی قلم سراسر کشور می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از خانه کتاب، از خدمات این بیمارستان اعم از شیمی‌درمانی، رادیوتراپی، دیالیز و براکی‌تراپی به صورت رایگان برخوردار شوند. همچنین هزینه اقامت یک نفر از همراهان بیمار بر اساس این تفاهم‌نامه تامین خواهد شد.

موسسه خانه کتاب نیز در زمینه تجهیز کتاب‌خانه‌ این بیمارستان، برگزاری نمایش‌گاه با موضوع کتاب، ارسال مستمر نشریات و تازه‌های کتاب به کتاب‌خانه این بیمارستان و معرفی بیماران نیازمند به خدمات شیمی‌درمانی و سرطان با این بیمارستان همکاری می‌کند.

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان یک بیمارستان خصوصی است که توسط موسسه محب سلامت تاسیس شده و در دی‌ماه 1395 با حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی گشایش یافت. این بیمارستان 120 تخت بستری گنجایش دارد و از دستگاه‌های درمانی روز دنیا برای درمان بیماران برخوردار است.

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان در 5 کیلومتری کاشان و در کنار دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

هفته گذشته سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای گشایش نخستین جشنواره کتاب کودک ونوجوان به کاشان سفر کرده بود، از این بیمارستان به عنوان یکی از بیمارستان‌های دوستدار کتاب دیدن کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.