خسارت 15میلیارد ریالی سیل در کاشان

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان گفت: جاری شدن سیل در نتیجه بارندگی های شدید هفته گذشته نزدیک به 15 میلیارد ریال خسارت به این شهر وارد کرد.

روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کاشان به نقل از محمدرضا عبدلی خالدی معاون خدمات شهری اعلام کرد: تخریب 113 حلقه چاه جذب آب، یک هزار مترمربع جدول و چهار هزار و 500 مترمربع آسفالت از جمله خسارت های جاری شدن سیل در شهر کاشان بود.

وی با اشاره به بسیج همه نیرو و امکانات از جمله 850 نفر از کارکنان شهرداری کاشان برای دفع خطر سیل، خدمت رسانی و کمک مردم افزود: پمپ های لجن کش برای تخلیه آبگرفتگی، استفاده از ماشین آلات در مسیل ها برای حرکت آب به خارج از محدوده شهری و ذخیره آن برای تغذیه سفره های آب زیرزمینی در جریان سیل صورت گرفت.

پیش تر مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از وارد آمدن افزون بر 85 میلیارد ریال آسیب به تاسیسات، تجهیزات و خطوط انتقال آب در این شهرستان خبر داده بود.

بارش های رگباری باران در هفته گذشته منجر به طغیان رودخانه های فصلی، تعطیلی برخی واحدهای آموزشی، آبگرفتگی واحدهای مسکونی و معابر شهری، تخریب زمین های کشاورزی، سیل بندها و برخی تاسیسات زیربنایی و راه های ارتباطی در شهرستان های شمالی استان اصفهان از جمله کاشان شد.

 

منبع:ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.