خط تماس ۱۱۰کاشان با مرکز استان تجمیع شد

فرمانده انتظامی کاشان از طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ این شهرستان با مرکز ۱۱۰ استان خبر داد.

سرهنگ علی پورکاوه در گفت‌و‌گو با تسنیم افزود: در طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ استان اصفهان پس از تماس تلفنی شهروندان کاشانی با ۱۱۰ اپراتوران مرکز استان جواب‌گو و پس از شنیدن درخواست امدادخواه، مراتب را به حوزه های مربوطه ابلاغ می‌کنند.

وی تصریح کرد: کاهش نیروی انسانی، افزایش کمی و کیفی ماموریت‌ها، سرعت انتقال و افزایش ضمانت اجرایی ماموریت‌ها از اهداف اجرایی‌شدن این طرح است.

فرمانده انتظامی کاشان، اشراف اطلاعاتی و استانداردسازی رفتار را از دیگر اهداف طرح برشمرد و ابراز داشت: کنترل، هدایت و مدیریت بحران از طریق قرارگاه مستقر در فرماندهی و کنترل این مرکز و کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان از دیگر مزایای این طرح است.

وی با بیان این‌که یکی از اهداف سامانه تغییر جغرافیای جرایم بوده است، خاطرنشان کرد: با تماس تلفنی افراد به این سامانه و اختصاص کد مخصوص هر تماس و ثبت اطلاعات، جرایمی که در هر منطقه رخ می‌دهد، ثبت می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان تماس با سامانه تجمیع خطوط ۱۱۰ را در تعیین جرایم مناطق این شهرستان تاثیرگذار دانست و ابراز داشت: لازم است شهروندان از آدرس دقیق و جدید استفاده کنند زیرا اپراتوران در مرکز استان مستقر بوده و با آدرس‌های قدیم آشنایی ندارند.

در شش ماهه نخست سال‌جاری بیش از ۶۵ هزار تماس از طریق شهروندان کاشانی با مرکز ۱۱۰ برقرار شده که ۶۰ درصد از آن‌ها عملیاتی و مابقی مشاوره‌ای بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.