داروخانه مشکات امکان فعالیت شبانه روزی را دارد

«علی رضا عابد» مسئول داروخانه مشکات در گفتگو با مردم کویر گفت با تبدیل این داروخانه به داروخانه شبانه روزی موافقم اما داروخانه شبانه روزی وقتی کاربرد پیدا می‌کند که مرکز درمانی شبانه روزی نیز وجود داشته باشد.

وی افزود: برای تبدیل داروخانه به داروخانه شبانه روزی، به یک نیروی مرد کاربلد و آموزش دیده نیاز است تا هم از نظر تخصصی پاسخگوی مراجعه کنندگان باشد و هم از نظر امنیتی بتواند آنجا را اداره کند. تاکنون با چند نفر صحبت کرده‌ام و حتی اعلام آمادگی کرده‌ایم که آنها را آموزش دهیم.

مسئول داروخانه مشکات گفت: هم اکنون نیز در روزهای تعطیل داروخانه صبح و عصر و یا در یک شیف فعال است و از سوی دیگر با توجه به تعامل خوبی که بین ما و مرکز خدمات درمانی وجود دارد، مقداری از داروهای لازم برای بیماران اورژانسی را تامین کرده‌ایم و اگر بیمار اورژانسی وجود داشته باشد مرکز درمانی داروی او را تامین می‌کند.

عابد در پاسخ به انتقاد برخی از شهروندان مشکات درباره دور بودن داروخانه از درمانگاه گفت: وقتی که به مشکات آمدم شورا و شهرداری بر سر این مکان توافق کرده و به بنده پیشنهاد کردند. ما نیز پذیرفتیم که داروخانه را در این مکان احداث کنیم. الان نیز جابه‌جا کردن داروخانه کار آسانی نیست و ما حتی نتوانسته‌ایم دکور داروخانه کنونی را تغییر دهیم. چرا که جابه جا کردن داروخانه مستلزم تعطیلی آن است و در شرایط کنونی این موضوع امکان پذیر نیست.

 

مشکات آنلاین را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.