دفاع مدیر جهاد کشاورزی کاشان از جراحی اقتصادی دولت/ به کوری چشم دشمنان، مردم از نتیجه این طرح بهره‌مند می‌شوند

مدیر جهاد کشاورزی کاشان از جراحی اقتصادی دولت رئیسی حمایت کرد و گفت به کوری چشم دشمنان مردم از نتیجه این طرح بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش مشکات آنلاین به نقل از ایرنا، رضا مظلومی روز شنبه در نشستی با عنوان «اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن» در جمع خبرنگاران افزود: هیچگونه محدودیتی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به قیمت دولتی در این شهرستان وجود ندارد.

مدیر جهاد کشاورزی کاشان گفت: ۵۰۰ تن برنج و ۲۷۰ تن شکر به قیمت دولتی با هدف تامین نیازهای مردم طی هفته جاری در این شهرستان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: بر این پایه برنج هندی و تایلندی به ترتیب با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ و ۱۲ هزار و ۵۰۰ و همچنین شکر با نرخ ۱۸ هزار تومان بین مردم کاشان توزیع خواهد شد.

سخنگوی قرارگاه عدالت کاشان، این شهرستان را مرکز تجاری شهرهای مجاور بیان و اضافه کرد: مسوولان و مدیران کاشان، مردم شهرهای مجاور آران و بیدگل، نظنز و دلیجان را شهروند کاشان می‌دانند، چرا که این شهرستان سالیان طولانی مرکز تبادل‌های تجاری مناطق همجوار بوده است.

وی از تشکیل کارگروهی با عنوان اقدام مشترک در کاشان شامل بسیج اصناف، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه آرد و نان این شهرستان خبر داد و گفت: این گروه با در اختیار داشتن نزدیک به ۱۰۰ نفر نیرو، با امکانات لازم بازار را رصد می‌کنند.

مظلومی با یادآوری تشکیل ۲۰ پرونده تخلف نانوایی طی هفته گذشته در کاشان، تصریح کرد: پرونده‌های این نانوایی‌های به دلیل تعطیلی، کم‌فروشی و یا گران‌فروشی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شده است.

وی همچنین از پلمب یک واحد نانوایی متخلف در کاشان طی این مدت خبر داد و گفت: بر پایه قانون با نانوایی‌های متخلف  به دشت برخورد خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی کاشان با تبیین جراحی اقتصادی بزرگ دولت سیزدهم افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بر سه پایه اقتصادی خصوصی، دولتی و تعاونی برنامه‌ریزی شده است.

سخنگوی قرارگاه عدالت کاشان با تاکید بر لزوم تبیین مزیت‌های جراحی اقتصادی دولت توسط خبرنگاران، یادآور شد: جلوگیری از انحراف یارانه‌ها، رقابت‌پذیری بین تولیدکنندگان، جلوگیری از قاچاق کالاهای اساسی، افزایش قدرت خرید و انتخاب کالا  توسط مردم را از جمله مزیت‌های این طرح است.

وی با اشاره به مزیت‌های حذف ارز ترجیحی، حذف این ارز را باعث جلوگیری از رانت‌خواری دانست و ابراز امیدواری کرد به کوری چشم دشمنان که در فضای مجازی و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی همواره بر طبل ناامیدی می‌کوبند، مردم از نتیجه سودمند این طرح بهره‌مند شوند.

 

مشکات آنلاین را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.