زنان خانه‌دار بیمه می‌شوند

 

 

جواد حسنی: رئیس شعبه سازمان تامین اجتماعی راوند بیمه زنان خانه‌دار و دانشجویان را از جدیدترین خدمات دولت سیزدهم در حوزه بیمه دانست و گفت این دو قشر دغدغه‌هایی را داشتند که با توجه به برنامه دولت این  دغدغه‌ها مرتفع می‌شود.

محمدرضا معماری که به عنوان سخنران بین خطبه‌ها، در نمازجمعه مشکات حضور یافته بود گفت: زنان باید وقتی به سن بازنشستگی می‌رسند استقلال مالی داشته باشند. دانشجویان نیز وقتی تحصیلات تکمیلی را دنبال می‌کنند باید بیمه باشند تا در سن بازنشستگی آنها خللی ایجاد نشود.

او ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بیمه گر و به دنبال تحقق عدالت اجتماعی است. این سازمان در سال گذشته نیز توانست خدمات شایان توجه‌یی را به ه‌موطنان داشته باشد.

محمدرضا معماری گفت: سازمان تامین اجتماعی در کاشان از سال 97 به دو شعبه کاشان و رواند تقسیم شد. شعبه تامین اجتماعی راوند از بدو تاسیس تاکنون جزء شعب موفق سازمان در استان اصفهان بوده است.

رئیس شعبه سازمان تامین اجتماعی رواند دولت رئیسی را یک دولت مردمی توصیف کرد و گفت: رئیس جمهور در بین مردم حضور پیدا می‌کنند. ایشان در دوران کرونا در داروخانه‌ها حضور پیدا کرد تا بحث کمبود دارو را از نزدیک رصد کند. کارمندان و رئسای ادارات هم باید در بین مردم باشند.

او ادامه داد: تامین اجتماعی راوند نیز تلاش کرده هر ماه در نماز جمعه مناطق مختلف تحت پوشش شرکت کند و سخنان مردم را بشوند و اگر می‌تواند مشکلی را برطرف کند.

معماری گفت: 50 میلیون نفر در سطح کشور بیمه تامین اجتماعی هستند که از این تعداد فقط 15 میلیون نفر بیمه شده اصلی هستند. 4 میلیون نفر مستمری‌بگیر از سازمان تامین اجتماعی حقوق می‌گیرند که امسال طبق خواست آنها افزایش حقوق 38 درصد به تصویب رسید.

 

مشکات آنلاین را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.