سارقان حرفه‌ای معابر در کاشان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری سارقان حرفه‌ای معابر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی پورکاوه گفت: در پی وقوع سرقت وجه نقد در معابر از یک شهروند کاشانی، ماموران در محل حاضر و با انجام اقدامات فنی پلیسی موفق شدند سارقان را در کمتر از 15 دقیقه شناسیایی و دستگیر کنند.

پوکاوه اعلام کرد: مرحله دیگری از طرح عملیاتی امنیت محله محور با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده، دستگیری سارقان و متهمان تحت تعقیب با بسیج کلیه امکانات و نیروهای پلیس در شهر کاشان اجرا شد.

وی گفت: در این عملیات 8 سارق ، 4 متهم تحت تعقیب و متواری ، 12 خورده‌فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفی‌گاهشان تعدادی سلاح سرد، اموال مسروقه و مقادیری مواد مخدر، و آلات و ادوات مصرف مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کاشان اضافه‌کرد: همچنین با تلاش ماموران در این عملیات 28 دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت فقدان پلاک، پلاک مخدوش، و مزاحمت برای شهروندان توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

پورکاوه خاطرنشان ساخت: ماموران پلیس مواد مخدر طرح شناسایی و برخورد با فروشندگان موادمخدر را در دستور کار خود قرار دادند و با انجام یک‌سری اقدامات فنی پلیسی و هماهنگی با مقام قضایی فروشنده اصلی مواد مخدر در کاشان را شناسایی و در بازرسی از مخفی‌گاه وی، مقدار بیش از 7 کیلو و 400گرم مواد مخدر آماده عرضه کشف و ضبط شد و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

پورکاوه با تایید خبر دستگیری قاچاقچی لوازم آرایشی در کاشان نیز گفت: متهم که قصد فروش لوازم آرایشی به ارزش 70 میلیون ریال را داشت، دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی کاشان از دستگیری سارق 25 ساله باطری‌های خودرو در کاشان خبر داد و گفت: در پی سرقت قطعات و لوازم باطری خودرو در سطح شهرستان، با انجام اقدامات فنی پلیسی سارق حرفه‌ای باتری‌های سطح شهر شناسایی و طی بازجویی تاکنون به 24 فقره سرقت اعتراف کرده و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.