سرفصل به‌سازی معابر ویژه معلولین در بودجه سال ۹۷ ایجاد شده‌است

شهردار کاشان در جمع توان‌یابان معلول و مسئولین موسسه نیکوکاری کاشانه مهر کاشان گفت: سرفصل به‌سازی معابر ویژه معلولین برای نخستین‌بار در بودجه سال ۹۷ ایجاد شده است.

به گزارش شهرداری کاشان؛ سعید ابریشمی‌راد تاکید کرد: تلاش مسئولین در شهرداری کاشان ارتقای کیفیت زندگی و بسترسازی مناسب برای استفاده تمامی آحاد جامعه به‌خصوص معلولین از فضاهای عمومی است.

ابریشمی‌راد گفت: برای نخستین‌بار در بودجه سال۹۷ سرفصلی به عنوان به‌سازی عبور و مرور شهری برای دسترسی معلولین دیده شده که نشان از دغدغه مسئولین برای برطرف نمودن مشکلات شما خوبان دارد.

شهردار کاشان افزود: تهیه نقشه به‌سازی بازار کاشان و مناسب‌سازی برای استفاده معلولین، توجه به مباحث مربوط به معلولین در پیاده‌رو‌سازی‌های اخیر از جمله خیابان طالقانی، سرویس‌دهی به معلولین با اتوبوس‌دارای رمپ، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی برای شناخت و رعایت حقوق معلولین بخشی از فعالیت‌های شهرداری کاشان برای تحقق حقوق اصلی این عزیزان بوده است.

موسسه نیکوکار کاشانه مهر، یک بنیاد مردم‌نهاد است که به معلولین کمک می‌کند با استفاده از سایر ظرفیت‌های خدادادی و تقویت آن، کسب مهارت کرده، از محیط تنهای خانه خارج‌شده و در برنامه‌های اجتماعی مشارکت داشته باشند.

این موسسه که تقریبا یک دهه سابقه فعالیت دارد، کمک‌های قابل‌توجهی به توان‌یابی و مشارکت اجتماعی معلولین و خانواده‌های آن‌ها کرده‌است.

معلولین با هرنوع معلولیت جسمی حرکتی می‌توانند از خدمات این موسسه بهره‌مند شوند. خدمات در این موسسه برای معلولین رایگان ارائه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.