گره ترافیکی کاشان با پهپاد باز شد

سرپرست فرمانداری کاشان انتشار برخی از اخبار در فضای مجازی این شهرستان در ایام تعطیلات عید فطر را به دور از انصاف دانست. او گفته در کنار تمامی نقاط ضعفی که ممکن است به چشم‌ بیاید، کنترل ترافیک توسط پهپاد نیروهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبب شد بسیاری از گره‌های کور ترافیکی با رصد کردن آنی تسهیل شود.

محمدشریف زارعی در جلسه ستاد دائمی خدمات سفر شهرستان کاشان از اعلام آمادگی کامل برای استقبال از میهمانان و مسافرانی که قرار است تا پایان شهریور ماه به این شهرستان سفر کنند خبر داد و خواستار تشکیل کمیته های مختلف با حضور دستگاه های مرتبط همچون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری ها، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، اوقاف و امور خیریه، راهداری و حمل و نقل جاده ای و … شد.

وی در ادامه با اشاره به حضور بی سابقه گردشگران در منطقه کاشان که سبب برخی مشکلات شد، گفت: رابطه مستقیم صنعت گردشگری و رونق اقتصادی، بر ضرورت هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران در ایام تعطیلات تاکید دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان استفاده از مدل پیاده شده در ایام نوروز جهت کنترل و خدمات دهی بهتر به مسافران ویژه ایام گل و گلاب را مناسب و مفید دانست و گفت: برخی از محورها که در ایام گلاب گیری دچار ترافیک سنگینی شد باید بیشتر مورد توجه پلیس راهور و راهداری باشد.

شریف زارعی تصریح کرد: هرچند برخی از اخبار که بر مبنای انصاف نبود در فضای مجازی منتشر شد اما این موارد می توانست به طور مستقیم توسط سخنگوی ستاد خدمات سفر به اطلاع مردم برسد ولی به دلیل نداشتن سخنگو نتوانست مانع از نشر برخی اخبار کذب گردد.

وی با بیان اینکه در کنار تمامی نقاط ضعفی که ممکن است به چشم‌ بیاید، کنترل ترافیک توسط پهپاد نیروهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبب شد بسیاری از گره‌های کور ترافیکی با رصد کردن آنی تسهیل شود.

مشکات آنلاین را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.