سومین سال‌روز تاسیس سایت وزین مشکات آنلاین

*سید محمد مسعودی علوی __ بدون تردید در این آشفته بازار رسانه ای که اهالی رسانه اکثرا مجبور هستند دست به عصا راه بروند و بسیار محتاط فعالیت کنند& تا مبادا خاطر برخی مدیران عصبی، بزدل، نالایق و ناکارآمد مکدر شود& وجود سایت و منبعی مانند «پایگاه خبری تحلیلی مشکات آنلاین» که بشود با آن گوشه‌ای از مطالبات بر حق شهروندان عزیز را به رشته تحریر در‌آورد و به گوش جامعه و بالادستی‌ها رساند بسیار مایه خرسندی است.

بی‌تردید هیچ سایت و پایگاه خبری از جمله مشکات آنلاین بدون اشتباه و کم و کاست نبوده و امید که با بهره‌گیری از همت والای متولیان و استفاده از نظرات و پیشنهادات همکاران و مراجعه‌کنندگان به سایت، فعالیت رسانه‌ای آن با کمترین نقص ادامه یابد.

مهم‌ترین اصلی که هر رسانه می‌بایست رعایت شود؛ پرهیز از جناح‌گرایی و توجه به همه جوانب و مطالب مفید که بتواند گویای واقعیات جامعه باشد است به ویژه آن که حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) رهبر معظم انقلاب بارها بر ضرورت روشنگری تاکید کرده‌اند و معتقدند که رسانه باید پلی بین مردم و مسئولان باشد و فرمایشات معظم‌له نیز باید چراغ راه رسانه‌ها باشد.

در مدتی که بنده مطالب سایت ” مشکات آنلاین ” را دنبال کرده و مطالعه می‌کنم با چنین معضلی برخورد کرده‌ام. البته این مشکل به این سایت محصور و محدود نمی‌شود و در دیگر پایگاه‌های خبری و تحلیلی کاشان در سطحی بسیار گسترده تر و عجیب ملموس و مشهود است.

حقیر بر این باورم اگر سایت تحلیلی خبری توان‌مند و پرمخاطب مشکات آنلاین بتواند بر این نقطه ضعف و نقص فایق آید، در عرصه اطلاع‌رسانی، امانت‌داری و دقت نظر بالا در شکار سوژه‌های ملس و بدون توجه به بزرگی یا کوچکی اسم و رسم‌ها می‌تواند بیش از پیش در عرصه اطلاع‌رسانی در عرصه منطقه کاشان و آران و بیدگل همچنان پیشتاز و بدون رقیب به کار خود ادامه دهد.

امیدواریم در سایه آزادی بیان و در چهارچوب قانون، رسانه شما همواره استوار و محکم و پایدار هر ساله سالروز تاسیس این پایگاه وزین را جشن گرفته و شاهد پیشرفت روز افزون همکاران عزیزمان در پایگاه خبری تحلیلی مشکات آنلاین باشیم.

سومین سال تاسیس و فعالیت آن سایت وزین را تبریک عرض می‌کنم و بدین وسیله مراتب قدردانی خود را از مدیریت و تمامی دست اندر‌کاران این سایت وزین به خصوص دوست عزیزم اقای خرمی اعلام می‌دارم.
*کارشناس امور رسانه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.