سیلاب 26 رشته قنات را در کاشان تخریب کرد

مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث کاشان گفت: بارندگی ها و جاری شدن سیلاب در ۱۵ روز گذشته موجب تخریب ۲۶ رشته قنات کشاورزی و آب آشامیدنی در این شهرستان شده است.

 

جواد مزورعی افزود: سیلاب همچنین افزون بر تخریب ۲ دستگاه پل در شهرهای بزرک و قمصر، به آبگرفتگی ۶۴ باب ملک منجر شد که نیازمند تعمیر هستند.

 

وی با اشاره به اینکه بر اثر جاری شدن این سیلاب ها برخی تاسیسات و معابر شهرهای کاشان، قمصر، کامو و چوگان، جوشقان قالی و برزک دچار آبگرفتگی و خسارت شده اند، افزود: تخریب و شکستگی بندهای آبخیزداری خاکی ساخته شده در اطراف املاک و تاسیسات کشاورزی نیز از دیگر زیان های این بارش ها بود.

 

مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث کاشان، تخریب بخشی از کانال های انتقال آب کشاورزی و شبکه های آبیاری نوین و تجمیعی، تخریب دیوار باغ ها و راه های دسترسی بین مزرعه ها، شکستگی خطوط توزیع آب و گاز در روستاهای قزاآن و دره، تخریب جاده ها و پل ها در جاده کاشان- قهرود را از دیگر خسارت های سیلاب در این شهرستان برشمرد.

 

وی همچنین آسیب های وارده به تاسیسات و معابر روستاهای جوینان، قهرود، قزاآن، اسحاق آباد، غیاث آباد، تتماج، دهزیره، شجاع آباد، نشلج، کله و ارمک را یادآور شد و اضافه کرد: برآورد ریالی خسارت ها از سوی دستگاه های ذی ربط در حال انجام است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.