شعار و عناوین روزهای هفته روابط عمومی اعلام شد

رئیس شورای سیاست‌گذاری انجمن روابط عمومی کاشان ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به تشریح برنامه های هفته روابط عمومی در کاشان پرداخت.
عباسعلی کحال با اعلام شعار محوری و اسامی روزهای دهمین هفته روابط‌ عمومی گفت: هفته روابط‌ عمومی سال 1401 با رویکرد آشنایی مردم و مدیران ارشد با کارکردهای روابط‌ عمومی در کاهش مشکلات سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه شعار و نام این رویداد باید با توجه به موضوعات و نیازهای روز جامعه انتخاب شود، گفت: شعار دهمین دوره برگزاری هفته روابط‌عمومی متفاوت از دوره‌های گذشته که گزاره‌ای خبری بود، یک بیت شعر از غزلیات حافظ انتخاب شده است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری انجمن روابط عمومی کاشان ادامه داد: با توجه به جمع‌بندی نظرات کمیته نامگذاری روزهای هفته روابط‌عمومی، بیت «چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان / تو همچو باد بهاری گره ‌گشا می‌باش» به عنوان شعار محوری دهمین دوره هفته روابط‌عمومی در کشورانتخاب شد تا تاکیدی باشد بر اهمیت فرهنگ و همچنین نقش گره ‌گشایی روابط‌ عمومی از مردم و ایجاد شکوفایی در کشور در عین وجود مشکلات و پیچیدگی‌های موجود.
او در ادامه با اشاره به جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای سیاستگذاری روابط‌ عمومی برگزار شد، گفت: در این نشست پس از بحث وتبادل نظرپیرامون انتخاب اسامی روزهای هفته مقرر گردید برنامه های فرهنگی متناسب با عناوین منتخب که بیانگر دغدغه‌ها، نیازها، موضوعات روز جامعه و امید‌آفرینی و ایجاد انگیزه باشد برگزار گردد.
کحال افزود: حکمرانی خوب مشارکت کارآمد، اخلاق مداری اعتماد اجتماعی، کنشگری مسئولیت اجتماعی، دیپلماسی عمومی انگاره ملی، کرامت انسانی همدلی اجتماعی، امید آفرینی آینده بهتر و تولیددانش بنیان اشتغال آفرینی عناوینی است که به ترتیب برای این هفته انتخاب شده است.
دهمین هفته روابط‌عمومی از بیست وپنجم لغایت پایان اردیبهشت ماه سال جاری در کشور برگزار خواهدشد.

 

انتهای پیام/حسنی

مشکات آنلاین را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.