عذرخواهی شهردار تنکابن از بانوی سبزی‌فروش

«محمد زرودی» شهردار تنکابن امروز یک‌شنبه ۱۹ فروردین در دفتر کارش در حضور جمعی از اعضای شورای شهر، با تعظیم و بوسه‌زدن بر چادر این مادر تنکابنی از وی دل‌جوئی و از رفتار کارکنان شهرداری با وی عذرخواهی کرد.

کلیپ برخورد ماموران شهرداری تنکابن با بانوی مسن سبزی فروش اواخر هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی پخش و سبب تاثر مخاطبان شده بود.

بانوی تنکابنی در کلیپ پخش‌شده در حال گریه‌کردن، علت سبزی‌فروشی در حاشیه خیابان را تامین هزینه‌های زندگی به خاطر از کارافتادگی شوهرش اعلام کرده و گفت: از این‌که سبزی‌هایش را داخل جوی آب ریخته و از بین بردند، ناراحت شده است.

بانوی سبزی فروش پس از این‌که شهردار تنکابن گفت که مامور خاطی تذکر دریافت کرده است، اعلام کرد که مامور خاطی را بخشیده است و از شهردار خواست تا این فرد به سر کارش برگردد تا خانواده‌اش بیش از این متضرر نشوند.

وی که خواست نامش در خبر آورده نشود، درباره چگونگی وقوع این اتفاق به خبرنگار ایرنا گفت: چند سالی بود که سبزی‌فروشی نمی‌کردم و نمی‌دانستم که شهرداری مکانی را برای سبزی‌فروش‌ها در نظر گرفته به همین دلیل در کنار پیاده روی خیابان طالقانی بساط خود را پهن کرده بودم که ماموران شهرداری آمدند و آن اتفاق افتاد.

او افزود: اصلا فکر نمی‌کردم که این اتفاق باعث زیر سئوال رفتن شهردار محبوب شهر ما شود و از این لحاظ بسیار ناراحت هستم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.