عیادت فرماندار کاشان از آسیب‌دیدگان حادثه تصادف اتوبوس

سرپرست فرمانداری کاشان صبح امروز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه از آسیب‌دیدگان حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس و تانکر در آزادراه کاشان به نطنز عیادت و از آنان دل‌جویی کرد.

به گزارش ایرنا، «علی‌اکبر مرتضایی» در جریان عیادت از بازماندگان حادثه تصادف شب گذشته در بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت: 21 نفر از هموطنان تا کنون جان خود را از دست داده و 25 نفر نیز در جریان این حادثه جاده‌ای دلخراش آسیب دیدند.

وی افزود: اتوبوس مسافربری ساعت ۲۳:۱۴ دقیقه در آزادراه کاشان – اصفهان نزدیک به ورودی شهر بادرود از توابع نطنز با یک‌دستگاه کامیون حامل مواد سوختی تصادف کرد و دچار آتش‌سوزی شد.

سرپرست فرمانداری کاشان اضافه کرد: 13 نفر از مجموع آسیب‌دیدگان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 12 نفر به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

وی با تسلیت به خانواده جانباختگان بیان کرد: 2 نفر دیگر از آسیب‌دیدگان که به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان انتقال یافته بودند، به‌علت شدت آسبیب‌های وارده جان خود را از دست دادند.

مرتضایی در ادامه از تلاش‌های همه نیروهای امدادی و انتظامی حاضر در محل این حادثه قدردانی کرد.

بر اساس اعلام فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، 10 نفر از مصدومان حادثه رانندگی آزادراه کاشان- نطنز تا کنون از مرکزهای درمانی مرخص شدند.

یک دستگاه اتوبوس مسافربری تعاونی هفت که ساعت 18 و 30 دقیقه عصر دوشنبه از تهران عازم کرمان بود، حدود ساعت 11 و 30 دقیقه شب گذشته در 25 کیلومتری نطنز پس از برخورد با یک تانکر حامل سوخت گازوئیل واژگون شد و در باند مخالف آتش گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.