قابلیت استفاده سامانه یکپارچه هوشمند شهروندی در تمام کارت‌های عضو شبکه نفیس

مشکات آنلاین: مجتبی رموزی با اشاره به فرآیند تکمیل کاشان کارت بیان کرد: این سامانه هوشمند که بعد از ایجاد حوزه رفاهی کارت شهروندی با حمایت شهرداری فعال شد، در ابتدا در حوزه حمل و نقل آغاز به کار کرد اما پس از آن تمامی تراکنش های حوزه پرداخت خرد ارائه شده توسط شهرداری مانند بازیافت و خانه های تاریخی را تحت پوشش قرار داد.

وی، عنوان کرد :راه اندازی سوئیچ های بانکی خدمات رفاهی خرید(شبکه تخفیف و اعتبار نفیس) با سرمایه گذاری بخش خصوصی در این سازوکار، سرویس های وفاداری مشتریان از قبیل خرید های تخفیفی امتیازی و اعتباری و اقساطی پیاده سازی شده است.

مدیر پروژه کاشان کارت، به سامانه هوشمند شهروندی به عنوان آخرین دستاورد در این زمینه اشاره و بیان کرد:در این سامانه، شهروندان می‌توانند علاوه بر دریافت خدمات کاشان کارت به صورت یکپارچه و در قالب اپلیکیشن در تمامی حوزه های ذکر شده، از خدمات جدید نیز بهره مند شوند.

رموزی، رهگیری سامانه حمل و نقل عمومی و رصد اتوبوس های درون شهری به تفکیک خطوط، مشاهده مجموعه های رفاهی و تخفیفات فروشگاهی به صورت دسته بندی شده و همچنین تخفیفات اطراف با توجه به موقعیت شهروند را برخی از خدمات موجود در این سامانه ذکر کرد.

به گفته وی، امکان مشاهده و گزارش گیری تراکنش های بانکی شبکه رفاهی و تخفیفی نفیس و نیز خرید و شارژ های اعمال شده روی کارت شهروندی در پرداخت های خرد از طریق کد ۱۲ رقمی پشت کارت شهرندی وجود دارد.

مدیر پروژه کاشان کارت متذکر شد: فروشگاه ها و حوزه های خدماتی کاشان کارت تنها به کاشان محدود نشده و در حال حاضر این خدمات به صورت کشوری روی کاشان کارت و یا هر کارت بانکی عضو شبکه نفیس فعال و قابل مشاهده در این اپلیکیشن می باشد.

رموزی افزود: تعداد مراکز رفاهی موجود در شبکه در کاشان ۱۳۰ مرکز و در کل کشور بالای ۲ هزار مرکز است که قابل مشاهده در سامانه موبایلی کاشان کارت و سایت kashantc.ir و یاکد I ۶۶۵۵۴۰۰۰۳۰# ussd است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.