موسسه “نور” کانونی جهت رفع نیاز مبتلایان به سرطان است

مدیر عامل موسسه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور در کاشان:

مدیر عامل هیات مدیره موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور گفت: موسسه “نور” کانونی جهت رفع نیاز مبتلایان به سرطان است.
مهندس هوشنگ ادهمی در نشستی با سرپرست و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: موسسه خیریه نور در سایه توجهات حضرت باری تعالی، با تکیه بر مسئولیت پذیری و بینشی خیرخواهانه با تشکیل مجموعه ای متشکل از افرادی دلسوز و کارآمد به ویژه متخصصین و کارشناسان، صاحبان فکر و اندیشه می کوشد هیچ بیمار مبتلا به سرطان در ایران به دلیل مشکلات مالی و نبود امکانات دست از مبارزه با بیماری خود برندارد و تسلیم این درد نگردد.
وی گفت: الگوی رفتاری موسسه “نور” بر پایه احترام به ارزش های والای انسانی و توجه به موضوعات مختلف در جهت کاستن آلام و رنج های بیماران، کاهش اثرات جسمی و روانی ابتلا به سرطان در بعد فردی، خانوادگی و اجتماعی، ارتقاء کیفی سطح معیشت بیماران و حرکت در مسیر کاهش ابتلا به سرطان با هدف توسعه و تکامل اجتماعی است.
مهندس ادهمی، اهداف این خیریه را حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور، کاهش اثرات جسمی و روانی ابتلا به سرطان در بعد فردی، خانوادگی و اجتماعی، ارتقا کیفی سطح معیشت بیماران و حرکت در مسیر کاهش ابتلا به سرطان با هدف توسعه و تکامل اجتماعی برشمرد.
وی گفت: موسسه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان با هدف اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، پیشگیری، تجهیز و حمایت درمانی از بیماران مبتلا به سرطان در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرده است.
مدیر عامل هیات مدیره موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور افزود: این مجموعه مؤسسه ای است، خودجوش، غیر سیاسی، غیر دولتی و غیر انتفاعی که با همت والای خیرین و با تکیه بر مشارکت و حمایت های مالی و معنوی اقشار مختلف مردم اداره می شود.

 

انتهای پیام/حسنی

مشکات آنلاین را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.