مشكلات آنلاين كودك دوساله با تجربه

محمد ملک‌آبادی ــ پايگاه خبري مشكات آنلاين از روزي كه حضور خود را در بين رسانه‌هاي ديگر اعلام و فعاليت خود را آغاز كرده تا به امروز دو سال گذشته است و در اين دو سال به مانند ديگر سايت‌هاي خبري كاشان با فراز و فرودهاي زيادي روبه‌رو بوده است.

از مشكلات شديد مالي و بي‌توجهي متوليان فرهنگي كاشان در تخصيص اعتيارات فرهنگي تا عدم امنيت شغلي، نداشتن نيروي كارآمد، نداشتن امكانات و تجهيزات مناسب رسانه‌اي، نداشتن زير‌ساخت‌هاي رسانه تا رفت آمد به مراجع قضايي براي پاسخ‌گويي به شكايت مسؤولان شهرستان درد مشترك مشكات آنلاين و سايت‌هاي خبري ديگر كاشان است.

مشكات آنلاين دوسال سخت و طاقت فرسا را در عرصه رسانه كاشان پشت سرگذاشته و اگر بتواند دوام بياورد با مشكلات دست و پنجه نرم كند و بماند، مطمئنا سال‌هاي سخت و طاقت‌فرساي ديگري را نيز تجريه خواهد كرد و تجربه‌اي بر تجربيات قبلي آن افزوده خواهد شد.

مهم نيست مشكات آنلاين دو سال شده است، مهم اين است كه مشكات آنلاين بتواند در اين عرصه پرمخاطره و پرتنش و پر از استرس و اضطراب دوام بياورد.

«پورتال خبري كاشان» براي اين كودك دو ساله عرصه رسانه كاشان اما با تجربه‌اي كه تجربه دو سال متوالي حضور در نمايشگاه مطبوعات كشور در تهران را دارد آرزوي پايداري و برگزاري جشن‌هاي تولد متوالي سال‌هاي بعد را دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.