مشکات تنها شهرِ کاشان است که فیبر نوری ندارد/ وعده‌ی وصل شدن تلفن‌های ثابت مشکات تا آخر سال

رئیس شورای شهر مشکات در جلسه‌ای که با حضور رئیس اداره مخابرات کاشان در شهرداری مشکات برگزار شده بود از سرعت پایین اینترنت در مشکات گلایه کرد و گفت مشکات تنها شهر شهرستان کاشان که فیبر نوری ندارد.

 

«شهناز پرکاس» گفته ساکنان شهرک‌های بهارستان و مسکن مهر مدت‌هاست که حتی از تلفن ثابت محرومند و بارها برای رفع مشکلشان به شورای شهر مراجعه کرده‌اند.

 

«قاسم علی سلوکی» رئیس اداره مخابرات کاشان در این جلسه وعده داد که طرح شبکه‌گذاری فیبرنوری مشکات به زودی آغاز می‌شود و ساکنان شهرک‌های بهارستان و مسکن مهر هم تا پایان سال به شبکه‌ تلفن ثابت دسترسی پیدا می‌کنند.

 

سلوکی در خردادماه سال گذشته در گفت‌وگو با مشکات آنلاین گفته بود «طرح تامین تلفن ثابت شهروندان مشکاتی در برنامه امسال این اداره قرار دارد و در صورت تایید طرح تامین تلفن ثابت شهروندان مشکاتی، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.»

 

او روز گذشته در جلسه با اعضای شورا گفته در تاریخ 16/8/ 96توانسته برای اجرای طرح دسترسی بهارستان و شهرک انقلاب و مسکن مهر  مشکات اعتبارات لازم  را جذب کند.

 

ساکنان شهرک بهارستان و مسکن مهر مشکات به تلفن ثابت دسترسی ندارند. برخی از این شهروندان بیش از هشت سال است که در این مناطق ساکنند.آنان تا کنون چند درخواست دسته جمعی را امضاء کرده اند. این درخواستها پس از تایید شورای اسلامی شهر به اداره مخابرات کاشان ارسال شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.