امروز مکان برگزاری نمایشگاه کتاب کاشان مشخص می شود

امروز با حضور کارشناس امور نمایشگاههای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مکان برگزاری نمایشگاه کتاب استان اصفهان، در کاشان مشخص می شود.

 

دانشگاه کاشان، دانشگاه آزاد، مجموعه کاشان مال، محل برگزاری نمایشگاه های پاییزه، ورزشگاه رفاه و مصلای کاشان مکانهای است که برای برگزاری این نمایشگاه پیشنهاد شده اند.

 

«مصطفی جوادی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با مشکات آنلاین گفت: امروز مکانهای نامبرده، بر حسب موقعیت مکانی، هزینه مالی و مسائل ترافیکی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

جوادی برگزاری نمایشگاه کتاب در کاشان را «مطالبه عمومی» و «درخواست فرهنگیان» دانست . وی گفت: سیاست استان در برگزاری نمایشگاه کتاب بر تمرکز زدایی است و به همین دلیل با درخواست کاشان موافقت شده است. جوادی امیدوار است با استقبال ناشران و حضور پرشورا مردم، کاشان بتواند متقاضی دوباره  برگزاری این  نمایشگاه باشد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد افزود: کاشان تنها نامزد استان اصفهان برای کسب عنوان «پایتخت کتاب» است. در دیداری که با معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم درخواست برگزاری نمایشگاه کتاب استان را در کاشان ارائه کردیم که خوشبختانه فی المجلس با موافقت معاون وزیر همراه شد.

 

نمایشگاه  کتاب استان اصفهان پس از 13 سال وقفه، بهمن ماه و یا اوایل اسفند سال جاری در کاشان برگزار شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.