نان فانتزی در کاشان تا پایان اردیبهشت با قیمت سابق عرضه می‌شود

رضا مظلومی مدیر جهاد کشاورزی کاشان در واکنش به افزایش قیمت مرغ در روز پنج شنبه در این شهرستان گفت: افزایش قیمت مرغ به دلیل سیاست‌های کلی است که در سطح کشور اعمال می‌شود.

روز چهارشنبه گزارشی از رسانه‌های کاشان منتشر شد که در آن به نقل از رئیس جهاد کاشان به «وفور» این محصول با قیمت 29 هزار و 550 تومان در سطح شهرستان تاکید شده بود.

بر اساس گزارش‌های خبرنگاران از محل شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران، اصلی ترین محل توزیع مرغ دولتی، این مرکز پیش از ظهر عرضه نداشت و در برخی از نقاط شهرستان نیز مرغ تا مرز 45 هزار تومان فروخته شد.

مظلومی درباره توقف توزیع مرغ در مرکز تعاونی کشاورزی مرغداران گفت: به دلیل افزایش قیمت این محصول با موجی از شهروندان روبرو شدیم و تجمع مردم و افزایش تقاضی به تمام شدن مرغ با نرخ دولتی و متوقف شدن توزیع منجر شد.

مدیر جهاد کشاورزی گفت امروز، جمعه نیز به دلیل رفاه حال گردشگران کشتار مرغ انجام و مرغ با نرخ 58 هزارتومان بین مردم توزیع شد.

همزمان، برخی از شهروندان از توزیع روغن با نرخ‌های جدید در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر دادند و گفتند مبلغ درج شده روی محصول با مبلغ فروش متفاوت است. مظلومی در پاسخ به این گزارشات مردمی گفت: مغازه‌داران نیز این روغن‌ها را با قیمت جدید تهیه کرده‌اند و برای آنکه متضرر نشوند به آنها گفته شده محصول را با قیمت جدید عرضه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی که در مصاحبه پیشین خود گفته بود نان‌های حجیم، نیمه حجیم و فانتزی در کاشان تا پایان اردیبهشت در کاشان گران نمی‌شود، در واکنش به گزارش افزایش این محصول بر سخنان قبلی خود تاکید کرد و گفت: با وجود اینکه در سطح کشور نان حجیم و نیمه حجیم گران شده، در کاشان واحدهای تولیدی به منظور رفاه حال مردم و گردشگران تا پایان اردیبهشت نان را به قیمت سابق توزیع می کنند. اگر در خرده فروشی‌ها فروش به قیمت سابق نیست مردم می توانند اطلاع دهند تا با آن واحد برخورد شود.

 

انتهای پیام/حسنی

مشکات آنلاین را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.