نایب‌قهرمانی پینگ پونگ‌باز پیش‌کسوت کاشانی

دبیر هیئت تنیس روی میز کاشان، از نایب‌قهرمانی پینگ‌پونگ‌باز پیش‌کسوت کاشانی در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، حسین رئیس گفت: در مسابقات  بازنشستگان کارگری کشور که ۵ تا ۷ دی‌ماه در بابلسر مازندران انجام شد، وی که سمت دبیری هیئت تنیس روی میز شهرستان را بر عهده دارد، به مقام دوم این دوره از مسابقات دست یافت.

به گفته حسین رئیسی؛ در این دوره از مسابقات که با حضور بیش از ۸۰ نفر از بازنشستگان کارگری از 30 استان کشور در بابلسر مازندران برگزار شد، در رده سنی ۵۰ تا ۶۰ سال، وی پس از ورزش‌کار آذربایجان غربی به مقام نایب‌قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

وی افزود: مقام سوم  این رده سنی را هم ورزش‌کاری از شهرستان اراک از استان مرکزی از آن خود کرد.

به گفته دبیر هیئیت تنیس روی میز کاشان، در رده تیمی نیز تیم استان اصفهان که وی در قالب عضویت در این تیم در مسابقات حضور داشت، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

حسین رئیسی بیش از ۴۰ سال است که در این رشته فعالیت دارد.

ورزش تنیس روی میز در کاشان یکی از ورزش‌های پرطرفدار است که قهرمانان ملی نیز در این رشته داشته است.

در سالیان گذشته محمدرضا حنطه تنیس‌باز جوان کاشانی بارها به تیم ملی تنیس روی میز کشور دعوت شده بود.

حمیدرضا صباغیان داور بین‌المللی تنیس روی میز نیز اهل کاشان است که در آخرین حضور بین‌المللی خود، شهریورماه گذشته در مسابقه های تنیس روی میز بازی های آسیایی جاکارتا حضور داشت.

نایب‌قهرمانی یک پیش‌کسوت کاشانی تنیس روی میز در مسابقات کشوری در رده سنی ۵۰ تا ۶۰ سال با بیش از ۲۰ سال تنیس، نشان می‌دهد این ورزش در کاشان زیربنای محکمی دارد و در صورت پرداختن بیشتر به آن می‌تواند برای ورزش کاشان حضور و موفقیت‌های بیشتری را در پی داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.