نخستین نشست ستاد سامان‌دهی امورجوانان در قمصر

نخستین نشست ستاد سامان‌دهی امور جوانان بخش قمصر، ۱۲ دی‌ماه با حضور نمایندگان ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی قمصر و با دستور کار آشنایی با کلیات ستاد سامان‌دهی امور جوانان و اعضای ستاد در سالن اجتماعات بخشداری این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کاشان، در این نشست، محمدی، کارشناس امور اجتماعی، انتخابات و شوراها، ضمن خوش‌آمد‌گویی، این نشست را گامی موثر برای کمک به امور جوانان عنوان کرد.

در ادامه «حسینی» مسئول امور جوانان اداره ورزش و جوانان کاشان، به بیان کلیات و هدف از برگزاری جلسات ستاد سامان‌دهی پرداخت و تاکید کرد: برای کمک به جوانان ابتدا باید نیازهای آنان مشخص شود.

وی با اشاره به این‌که راه‌اندازی سمن‌ها باید با مشارکت تمام دستگاه‌ها صورت گیرد افزود: برگزاری کلاس‌ برای سمن‌ها و انجمن‌ها سبب توان‌مندسازی آن‌ها خواهد شد.

حسین دوست فرمانده پاسگاه انتطامی قمصر نیز آمادگی خود را در خصوص ارائه آمار بزه و جرایم بخش اعلام و اضافه کرد: بی‌کاری زمینه‌ساز طلاق است. ابتدا باید مشکلات جوانان شناسایی شده و بعد به بحث اوقات فراغت و ورزش پرداخته شود.

سپس شاه‌فضل دبیر انجمن جوان قمصر، با اشاره به این‌که این انجمن از سال 1379، کار خود را آغاز کرده و تا کنون فعالیت‌های بسیاری را در خصوص نشاط جوانان انجام داده است گفت: جشن تولد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، جشن سال‌روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) که مدت 10سال به همراه کلاس‌های آموزش برگزار می‌شود بخشی از این فعالیت‌هاست.

مومنی یکی از جوانان فعال این عرصه نیز عمده مشکل جوانان شهر قمصر را مهاجربودن این قشر عنوان کرد و افزود: تهیه بانک اطلاعات جوانان راه‌کاری در خصوص شناخت، مهارت‌ها، ازدواج، آموزش و… است.
نماینده شهرداری قمصر و فرمانده پایگاه بسیج این شهر نیز در نشست حضور داشتند که در سخنانی به اهمیت توجه به امور جوانان و داشتن برنامه‌های مناسب که به رشد، آموزش و مهارت‌های آن‌ها کمک کند اشاره کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.