نخستین همایش ملی ایساک در کاشان برگزار می‌شود

نخستین همایش تخصصی ملی ایساک(ایده، سرمایه‌گذاری، اجرا، کارآفرینی) با محوریت ایده‌پردازی در بخش گردش‌گری و بافت تاریخی کاشان برگزار می‌شود.

محمد تکبیرگو دبیر همایش گفت: این همایش براساس برنامه‌ریزی‌ها، چهارشنبه 28 آذرماه با حضور تعدادی از  وزرا و معاونان آن‌ها، نمایندگان مجلس، سفیران کشورهای خارجی و جمعی از فعالین گردش‌گری در کاشان برگزار می‌شود.

تکبیرگو تصریح کرد: منطقه فرهنگی کاشان گنجینه‌ای از آثار تاریخی و فرهنگی و یکی از فرصت‌های منحصر به‌فرد  نه تنها در کشور، بلکه در منطقه خاورمیانه برای توسعه صنعت گردشگری و ارزآوری است.

مدیر خانه کسب و کار کاشان اظهار داشت: با وجود صنعتی‌شدن  و گسترش شهرنشینی در کاشان خوشبختانه بافت تاریخی آن با نگاه ژرف و بلند دل‌سوزان فرهنگی و تاریخی در ادوار گذشته و امروز حفظ و باعث‌شده تا مورد بهره‌برداری و درآمدزایی قابل‌توجهی گردد.

تکبیرگو سهم ایران در کسب درآمد بخش گردشگری را با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کشور ناچیز دانست و افزود: بالطبع کاشان نیز به عنوان دیار نخستین‌های جهان از این قاعده مستثنی نیست و ضروری است برای بهبود شرایط و زیرساخت‌های لازم و افزایش رضایت‌مندی و جذب گردشگران داخلی و خارجی ایده‌های خلاقانه و نوآورانه‌ای فراهم سازیم.

تکبیرگو با بیان‌این‌که از بنیان‌گذاران گردشگری نوین کاشان در این همایش تجلیل خواهد شد، گفت در این همایش از وزرای دولت، معاونین رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفرای کشورهای خارجه، مدیران کل و استان به عنوان مهمان ویژه دعوت به عمل آمده است.

دبیرنخستین همایش تخصصی ملی ایساک زمان ارسال ایده‌ها به همایش را تا 24 آذرماه  اعلام کرد و افزود: پس از بررسی توسط کمیته داوران، ایده‌های برتر انتخاب و از خلاقان ایده‌ها دعوت خواهد شد تا در روز همایش به صورت حضوری به تشریح و توجیه ایده خود پرداخته و نظر سرمایه‌گذاران را جلب نمایند.

ایده‌پردازان و فعالین بخش گردشگری از سراسر کشور، می‌توانند چکیده ایده‌ و طرح‌های خود را از طریق ثبت‌نام در سایت همایش با نشانی www.bhiran.com و یا به دبیرخانه همایش واقع در کاشان، بلوارشهید مطهری، کوی ضیافت، خانه کسب و کار کاشان پلاک 8 ارسال نمایند.

نخستین همایش تخصصی ملی ایساک با همکاری و مشارکت فرمانداری، اداره میراث فرهنگی، اداره کارتعاون و رفاه اجتماعی، شهرداری و دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.