لزوم اصلاح چارت روابط عمومی در ادارات کاشان

رئیس انجمن روابط عمومی کاشان در دیدار با امام جمعه این شهر مطرح کرد:

عباسعلی کحال گفت:مدیران روابط عمومی در ادارات علاوه بر روابط عمومی، چندین عنوان شغلی دیگر را نیز دارند که مغایر با حرفه روابط عمومی است.

رئیس انجمن روابط عمومی شهرستان کاشان در دیدار با حجت الاسلام والمسلیمن سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان با ارائه گزارش از روند ثبت انجمن روابط عمومی کاشان گفت: انجمن روابط عمومی ایران در سال بعنوان نخستین نهاد مدنی روابط عمومی در ایران با هدف معرفی نقش روابط عمومی به مردم و تلاش در جهت توسعه علمی و اجرایی در چارچوب اهداف نظام اسلامی ایران و قانون اساسی فعالیت خود را از1370 آغاز کرد.

وی افزود: با تلاش و پیگیری برای اخذ مجوز انجمن روابط عمومی در کاشان از سال 95ف آغاز و نهایتا 15 دی ماه 1400 هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران با تشکیل شورای سیاستگذاری و انجمن روابط عمومی در کاشان موافقت کرد و اعضای انجمن انتخاب و به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گفته وی افرادی می توانند عضویت انجمن را بپذیرند که دارای مدرک کارشناس علوم ارتباطات و سابقه فعالیت در روابط عمومی داشته باشند.

مدیرانجمن روابط عمومی کاشان به لزوم اصلاح چارت روابط عمومی در ادارات از انجمن اشاره کرد و گفت: مدیران روابط عمومی در ادارات علاوه بر روابط عمومی، چندین عنوان شغلی دیگر را نیز دارند که مغایر با حرفه روابط عمومی است.

کحال از روابط عمومی به عنوان شوق اداری نام برد و با بیان اینکه روابط عمومی شغل اداری نیست، گفت: متاسفانه نگاه برخی به روابط عمومی به جای اینکه شوق اداری باشد شغل اداری است.

به گفته وی روابط عمومی مغزمتفکر، زبان گویا، گوش شنوا، قلب پنده وآئینه تمام نمای سازمان و نهادها است.

وی برآموزش مدیران روابط عمومی در کاشان تأکید کرد و با اشاره به اینکه مدیران روابط در هر رده ای که باشند نباید خود را بی نیاز از آموزش ببیند، گفت: آموزش های خبرنویسی برای روابط عمومی ها در دستور کار انجمن است.

مدیرانجمن روابط عمومی شهرستان کاشان کلید موفقیت روابط عمومی ها تعامل با خبرنگاران دانست و اظهارداشت: روابط عمومی به جای تقابل با خبرنگاران باید با خبرنگاران تعامل داشته باشد.

کحال همچنین روابط عمومی را هنر مردم داری و هنر هشتم دانست و ابراز داشت: روابط عمومی ششمین شغل پراسترس جهان است که هنر تعامل با مردم را دارد.

 

انتهای پیام/حسنی

مشکات آنلاین را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.