کاهش ۴۳ کیلومتری فاصله کاشان – قم با احداث جاده حرم تا حرم

مشکات آنلاین: نماینده مردم کاشان در مجلس از کاهش ۴۳ کیلومتری فاصله کاشان به قم با جاده حرم تا حرم خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساخت جاده حرم تا حرم اردهال کاشان به زودی آغاز می شود.

آغاز عملیات اجرایی جاده حرم تا حرم در آینده ای نزدیک

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ضمن اشاره به آغاز عملیات اجرایی جاده حرم تا حرم ابراز داشت: این جاده که شهر مقدس قم را به منطقه اردهال کاشان متصل می کند و با پیگیری های صورت گرفته مشاور برای این پروژه در نظر گرفته است و امیدواریم با انجام اقدامات لازم عملیات اجرایی این پروژه در آینده ای نزدیک آغاز شود.

وی با بیان اینکه جاده حرم تا حرم مشهد اردهال کاشان می تواند در ارتقای این منطقه نقش بسزایی داشته باشد، گفت: سالانه میلیون ها زائر به پابوس امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) می آیند؛ با احداث جاده حرم تا حرم مشهد اردهال کاشان مسیر کاشان به قم ۴۳ کیلومتر نزدیکتر می شود و این مهم موجب می شود تا گردشگران بیشتری به منطقه اردهال برای زیارت امامزاده علی بن امام محمد باقر (ع) مشرف شوند.

اجرای زیرگذر چنار کاشان و ایمن سازی جاده کاشان – دلیجان

ساداتی نژاد از اجرای زیرگذر چنار و ایمن سازی این سه راه در محور اردهال کاشان خبر داد و افزود: ساخت زیرگذر استرک بعد از زیرگذر چنار آغاز می شود به نحوی که مطالعات لازم در مورد این زیرگذر صورت گرفته و این اقدامات با هدف ارتقای ایمنی جاده های مواصلاتی کاشان انجام می شود؛پس از اتمام این پروژه ها ایمن سازی جاده کاشان – دلیجان با همکاری نماینده این منطقه در دستور کار است.

وی با بیان اینکه آب منطقه اردهال از طریق زاینده رود تامین می شود، افزود: با توجه به سیل اخیر در این منطقه و برگزاری جلسات متعدد با رئیس مدیریت بحران کشور ساماندهی و رسیدگی به این منطقه در دستور کار قرار گرفته است و امید است ساماندهی این منطقه در آینده ای نزدیک آغاز به کار کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.