یلدا در بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان، امسال دراقدامی ابتکاری و زیبا، با طراحی سفره یلدایی در طبقه دوم بیمارستان به استقبال طولانی‌تری شب سال رفته و برای این‌ خلا حضور در سفره یلدایی خانواده ها ،کمتر احساس شود، برنامه شادی همراه با موسیقی و حافظ خوانی در کنار این سفره برای آخرین لحظات کاری ویش از یلدا تدارک دیده است.

این برنامه جمعه 30 آذرماه 97 از ساعت 17 تا 19 در لابی طبقه اول بیمارستان برگزار می شود.در شرایطی که بلندترین شب سال، در میان خانواده‌های ایرانی رسم است که خانواده‌ها این شب طولانی را در کنار خانواده‌های خود و دور هم سر می‌کنند و رسم نیکی است که کوچک‌ترها به دیدن بزرگ‌ترها و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها می‌روند، بعضی از مادربزرگ و پدربزرگ‌ها یا اعضای خانواده در این شب درگیر بیماری و مهمان بیمارستان‌ها هستند.

در چنین شرایطی اغلب کادر پزشکی و خدماتی و تاسیساتی بیمارستان‌ها هم& در کنار بیماران و همراهان بیمار، موظف‌اند،در محل کار خود حضور داشته و از حضور بر سر سفره یلدایی خانواده و کانون گرم و شاد خانواده محروم هستند.

البته این فقط مختص بیمارستان‌ها نیست و خیلی از نیروهای خدماتی دیگر مثل نیروهای محترم انتظامی و نظامی هم موظفند در ساعات خاص و در ایام و لیالی خاص، از حضور در کنار کانون گرم خانواده دور و در محل کار خود حاضر باشند.

حضور در بیمارستان‌ها، اما فقط محرومیت از حضور در کنار کانون گرم خانواده به تنهایی نیست و بیمار با درد بیماری هم دست به گریبان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.