لشگر امام حسین هنوز همان لشکر خط‌شکن لحظه‌های سخت نبرد است

مراسم گرامی‌داشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان با حضور خانواده‌های این شهدا مقامات کشوری و لشگری صبح سه‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

در این مراسم که سرلشکر قاسم سلیمانى فرمانده نیروى قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، حجت الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین خانواده های معظم شهیدان ستوان یکم پاسدار ابوالفضل موسوی، بسیجی سید ثار الله موسوی، ستوان یکم پاسدار ابراهیم صیادی و سرگرد پاسدار میثم عبد الله زاده حضور داشتند، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه طی سخنانی اظهار داشت: این روزهای رایحه شهادت حافظان حریم امنیت  و نوامیس و ملت ایران اسلامی در شهرها و‌ کوچه‌های کشور پیچیده است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: این شهادت و این واقعه بزرگ بعثتی را در قلب‌ها ایجاد کرد این واقعه دوباره روح شهادت را در پیکره ملت ما جاری کرد.

سردار سلامی با بیان این‌که اگر قدرت روح این شهدا نبود نمی‌توانستیم در مقابل این امواج دشمنی ایستادگی کنیم، عنوان کرد: بنابراین شهادت نشانه قدرت عظیم نهفته در روح و جان ما است.

وی تصریح کرد: وقتی ملتی مرگ در راه آرمان‌ها را افتخار بداند، شکست نمی‌خورد و شهادت رمز اصلی تسلیم‌ناپذیری یک ملت است.

سردار سلامی تصریح کرد: شهادت این عزیزان نشان داد ما همچنان ایستاده‌ایم و جوانان ما برای حفاظت از مرزها هزاران کیلومتر هجرت می‌کنند و این نشانه زیبایی است که همچنان نشان می‌دهد پاسداران این نسل از همان نسل پاسداران فداکار هستند، این اتفاق نشان داد لشگر 14 امام حسین(ع) هنوز هم همان لشکر خط‌شکن لحظه‌های سخت نبردهای سهمگین هستند.

امروز عربستان قلب شرارت در منطقه و جهان است
جانشین فرمانده سپاه گفت: معیار این حوادث تروریسم کوچک نیست، بلکه ظهور یک استراتژی و یک تاکتیک خطرناک جهانی است. رزمندگان نیروی زمینی سپاه در مقابل مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت‌های عرب مرتجع منطقه ایستاده‌اند و کار آنها، کار ساده‌ای نیست و امروز عربستان قلب شرارت در منطقه و جهان است.

سردار سلامی اظهار داشت: امروز مرکز ثقل قدرت از دنیای استکبار به دنیای اسلام در حال حابجایی است و جهان آبستن یک حادثه بزرگ به سود اسلام است. وقتی اسلام با پیام‌های آزادیبخش خویش به قدرت می‌رسد، در این حالت قدرت‌ها می‌دانند  اگر در مقابل این موج اسلام نایستند باید از مناطق تحت اشغال خویش عقب بنشینند. امر‌وز اسلام در حال پیشرفت است و تمام پیروزی‌ها و دستاوردهای ما در مقابل انفعال دنیای استکبار به دست آمده است. آنها ضعیف‌تر شده‌اند و امروز آشفته بازاری در دنیای سیاست وجود دارد که موجب درماندگی آنها برای حل کوچک‌ترین مسائل شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دشمنان ما امروز به زوال رسیده اند ‌و آنها هر فکری می‌کنند عکس آن اتفاق می‌افتد. فکر می‌کردند مردم ما در مقابل انقلاب می ایستند اما آنها نشان دادند هرچه خوبی است، مربوط به انقلاب است و هرچه کمبود و کاستی است یا مربوط به دشمن است یا مربوط به ضعف عملکرد مسئولان است؛ امروز دشمنان ناامید شده‌اند.

وی تاکید کرد: ما ایستاده‌ایم و شهیدان به ما وفاداری آموختند. ما فرزندا جهاد و شهادتیم. ما دشمنان‌مان را می‌شکنیم و تصمیم گرفته ایم کار را بکنیم و برای آن برنامه داریم. آل سعود بداند، ماندنی نیست و دشمن بداند ما او را رها نمی‌کنیم. امروز آمریکا هم قافیه را باخته است و دشمنان ما مایوس هستند و شما در حال پیشرفت بی‌اعتنا به دشمن، در حال حرکت رو به جلو هستید

 

حضور خانواده های معظم شهدای منطقه کاشان و آران و بیدگل  از دریچه دوربین خبرگزاری ها:

      
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.