۲۳مورد عملیات آتش‌نشانان در شب بارانی کاشان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: باران چهارشنبه‌شب ۱۹ اردیبهشت‌ماه، موجب جاری‌شدن حجم زیاد آب وآب‌افتادگی در برخی مناطق شهر شد.

مسعود چایچی، پل شهرک ۲۲بهمن، میدان‌های رسالت و شهدای حسن‌آباد، محدوده‌های بلوارهای ملا صدرا، خادمی، بوستان، خیابان‌های میثاق، رسالت، آیت‌اله سعیدی، آیت‌الله یثربی، امام خمینی(ه)، طالقانی، رجائی، ملامحسن، علوی، فین بزرگ و برخی مناطق دیگر از جاهای که دچار آب‌گرفتگی منازل مسکونی، تجاری، معابر و گرفتارشدن خودرو و شکسته‌شدن درخت شده بودند برشمرد.

وی بیان داشت: ۷۱ آتش‌نشان در قالب تیم‌های عملیاتی با ۱۵خودرو سبک، سنگین و پشتیبان عملیاتی از کلیه ایستگاه‌های عملیاتی پنج گانه این سازمان به محل‌ها اعزام و با تجهیزات مربوطه از جمله پمپ‌های آبکشی ویژه این حوادث، اقدام به رفع آب‌افتادگی کردند.

چایچی افزود: در این عملیات آتش‌نشانی با فراخوان پرسنل در استراحت و اعزام جهت کمک به دیگر آتش‌نشانان تمام تلاش خود را در انجام سریع و به‌موقع امدادرسانی به همشهریان انجام داد و یکی از آتش‌نشانان حین انجام وظیفه از ناحیه انگشتان دست، به‌شدت مصدوم و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.