۴تصادف ۳۰ مصدوم و یک فوتی در کمتر از ۲ روز در کاشان

طی رو روز گذشت ۴ تصادف در محورهای مواصلاتی کاشان اتفاق افتاد که در اثر آن‌ها بیش از ۳۰ نفر مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش صداو سیما؛ رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: صبح امروز شنبه ۲۰ مردادماه، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری لیفان با وانت نیسان در محور نطنز –کاشان یک نفر جان باخت و پنج نفر مصدوم شدند.

به گفته سرهنگ حسین پورقیصری بی‌توجهی راننده لیفان به جلو علت این حادثه گزارش شده است.

همچنین به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان، بر اثر برخورد دو دستگاه پراید با یکدیگر در ساعت ۱۵ جمعه ۱۹ مردادماه در جاده برزک، پیچ روستای اسحاق‌اباد
۱۱ نفر (۲ آقا،۲ خانم و ۷کودک و نوجوان) و نوجوان مصدوم شدند که با ۳ آمبولانس مرکز اورژانس و هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

بنا بر این گزارش حال دوتن از مصدومین نیمه‌مساعد و مابقی مساعد گزارش شده است.

در همین روز ساعت ۱۸ برخورد دو دستگاه خودرو پارس و ساینا در جاده برزک روبه‌روی بارونق، منجر به مصدومیت ۱۱ نفر شد که ۳ دستگاه آمبولانس از اورژانس و یک کد از هلال احمر به محل حادثه اعزام و مصدومین را به بیمارستان بهشتی اعزام کردند.

در مورد دیگری در ساعت ۱۷ جمعه ۱۹ مرداد یک دستگاه پژو با یک دستگاه خودروی پیکان در روستای ویدوجا تصادف کردند که یک آمبولانس از اوژانس کاشان و کد از درمانگاه برزک به محل حادثه اعزام و ۵ مصدوم حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.

محور کاشان ــ برزک یکی از حادثه‌خیزترین محورهای مواصلاتی کاشان است که بیشترین حوادث مصدومیت و فوت را طی چندین سال گذشته داشته و بارها اهالی مناطق همجوار این محور، نسبت به اصلاح زیرساخت‌ها و اشکالات فنی آن اعتراض داشته و اقدام به بستن اعتراضی جاده نموده‌اند که تا کنون قول‌های مساعد مسئولین برای اصلاح این اشکالات نتیجه‌ای نداشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.