مسابقه عکاسی با موضوع «زندگی با کتاب»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری مسابقه «عکس زندگی» با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان «مصطفی جوادی مقدم» گفت: اولین دوره مسابقه  عکس «زندگی با کتاب»  با موضوع «انسان و کتاب، کتابخوانی» برگزار می شود.

 

مصطفی جوادی مقدم ادامه داد : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با توجه به عزم عمومی شهرستان برای کسب جایگاه پایتختی کتاب کشور در سال جاری، با آمادگی کامل از هر گونه طرح و ایده و نوآوری در جهت ترویج فرهنگ کتاب وکتاب خوانی حمایت می کند.

 

وی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای نفرات اول تا پنجم اولین دوره مسابقه عکاسی “زندگی با کتاب” یادآور شد : به نفر اول این مسابقه مبلغ  6 میلیون ریال ، نفر دوم 5میلیون ریال ، نفر سوم 4 میلیون ریال ، نفر چهارم 3 میلیون ریال و نفر پنجم 2 میلیون ریال بن خرید کتاب به همراه لوح افتخار اعطا می شد.

 

شرکت در این مسابقه برای تمامی علاقمندان آزاد است و هر کدام از شرکت کنندگان می توانند حداکثر 3 عکس با رزولیشن  dpi300 بر روی لوح فشرده به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان به نشانی میدان معلم بلوار شهید مفتح ، روبروی بوستان کتاب و یا به آموزشگاه آزاد سینمایی سیاه و سفید ابتدای خیابان ملاحبیب الله ، طبقه زیرین داروخانه ابن سینا ارسال کنند.

 

مهلت ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 20 آذر ماه 95 است و 21 آذر ماه انتخاب و داوری عکس ها خواهد بود. آیین اختتامیه و اهدای جوایز 24 آذر ماه برگزار خواهد شد علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 55579731-031 تماس بگیرند.

 

این مسابقه عکاسی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و با همکاری دانشگاه کاشان، آموزشگاه آزاد سینمایی سیاه و سفید و کتابفروشی ساربوک برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.