«قزاآن» از سرمایه‌های گردشگری کاشان است

فرماندار کاشان در بازدید از روستای «قزاآن» در جمع مردم این روستا گفت: قزاآن یکی از روستاهای زیبای گردشگری و از سرمایه‌های شهرستان کاشان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کاشان؛ حمیدرضا مومنیان اظهارداشت: مسئولین نظام که بواسطه خود همین مردم انتخاب شده‌اند موظف به تامین امنیت آن‌ها و بررسی و رفع مشکلان معیشتی آن‌ها خصوصا روستائیان عزیز هستند.

مومنیان با اشاره به حضور مسئولین در روستا و تقاضاهایی که مردم قزاآن داشتند و با تاکید بر این‌که باید از این ظرفیت خوب در جهت بررسی و حل و فصل مشکلات بوجود آمده نهایت استفاده برده شود خاطرنشان ساخت: پیگیری مطالبات و خواسته‌های به‌حق مردم را از وظایف خود می‌دانم.

معاون استاندار تصریح کرد: مسائل و مشکلات روستا، از جمله سامان‌دهی آب کشاورزی، وضعیت شبکه آب شرب، و نظارت بیشتر برتغییر کاربری‌های غیر‌مجاز را از طریق شورای اسلامی و بخشدار مربوطه پیگیر هستم و از مردم منطقه می‌خواهم به مسئولین اعتماد کرده، صبور باشند تا مجریان قانون بتوانند به نحو احسن به کار خود ادامه دهند.

در این دیدار فرماندار، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ضمن بازدید میدانی از روستا، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات اهالی روستا قرار‌گرفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.