بسیج نهادها برای ثبت نام رایگان شهروندان در طرح سرشماری نفوس و مسکن/ ثبت نام نکردن شهروندان مشکل‌ساز می‌شود

معاون برنامه ریزی اداری و مالی فرماندار کاشان گفت وضعیت ثبت سرشماری اینترنتی شهرستان کاشان در استان و کشور در جایگاه مطلوب قرار نگرفته است.  او از شهروندان خواست «فوری» برای ثبت اطلاعات خانوار خود در سایت سرشماری نفوس و مسکن کشور  اقدام کنند.

 

«مسعود خاندایی» در بازدید از کلاس های آموزشی مأموران سرشماری  گفت: کاشان در بسیاری از شاخص ها از جایگاهی بالاتر از سیزده استان و همتراز با مرکز استان های بزرگ کشور است و شایسته است که در خصوص طرح های کشوری مانند سرشماری نفوس و مسکن نیز به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

 

خاندایی افزود: وضعیت جمعیتی هر شهرستان یکی از مهم ترین شاخص های برنامه ریزی و اختصاص بودجه ، تسهیلات و سایر امکانات به شهرستان است و چنانچه نسبت به آن کم توجهی شود در آینده تبعات و مشکلاتی را برای مردم  شهرستان و منطقه در پی دارد.

 

وی تأکید کرد:  همشهریان گرامی با مراجعه به سایت سرشماری و ثبت اطلاعات خود کد ره‌گیری را دریافت کرده و هنگام مراجعه مأمور سرشماری به وی تحویل دهند و یا به نحوی به دست مأمور سرشماری برسانند. در این صورت نیاز به هیچ‌گونه سؤال و جوابی در هنگام مراجعه مأمور سرشماری نخواهد بود.

 

معاون فرماندار گفت: طبق هماهنگی های به عمل آمده با شهرداری کاشان ، ناحیه مقاومت بسیج و بخشهای کلیه پایگاههای بسیج مستقر در شهرستان ، دفاتر پیشخوان و خدمات الکترونیک وابسته به شهرداری ، دفاتر پست بانک روستایی و کلیه ی دهیاری ها و کانون های فرهنگی هنری آماده ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس ومسکن به صورت رایگان است

.

مهندس خاندایی افزود: کلیه ادارت شهرستان نیز تمهیداتی در نظر گرفته تا کارکنان ، ارباب رجوع و شهروندان نسبت به ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 در اسرع وقت و قبل از پایان مهلت ثبت نام اقدام نمایند.

معاون فرماندار یادآور شد: روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان نیز امکانات و تجهیزاتی فراهم نموده است تا نسبت به ثبت نام کلیه شهروندان کاشانی به صورت رایگان اقدام لازم را به عمل آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.