منتخبان ائتلاف «شهر همدلی» در ادامه دیدارهایشان با صاحب‌نظران شهرستان، دیروز با «حمیدرضا مومنیان» معاون استاندار و فرماندار کاشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

برگزاری سالم انتخابات، همکاری با سایر دستگاههای اجرایی و برنامه منتخبین در شورای پنجم از مهمترین محورهای گفت‌وگوی منتخبان ائتلاف شهر همدلی با فرماندار کاشان بود.

 

مومنیان در این دیدار بر قانون‌مند بودن فعالیت‌های شورا و شهرداری تاکید کرد و گفت قانون‌گریزی هنر نیست بلکه اعضای شورا به عنوان منتخبان مردم باید تلاش کنند احترام به قانون و حاکمیت قانون را در جامعه نهادینه کنند.

 

فرماندار به برگزاری باشکوه انتخابات ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و از کاندیدهای پیروز خواست زمینه را برای حضور مستمر مردم در مدیریت شهری فراهم کنند.

 

او به منتخبان ائتلاف شهر همدلی اطمینان داد برای رفع مشکلات مردم با آن‌ها کمال همکاری را داشته باشد.

 

اعضای پنجمین دوره‌ی شورای شهر کاشان شرایط فعلی شهرداری را برای فرماندار بیان کردند و از او به عنوان «نماینده‌ی عالی دولت روحانی» خواستند با ورود به برخی از فعالیت‌های خلاف قانون شهرداری، در رفع مشکلات، به آنان کمک کند.

 

علی رسول‌زاده در پایان این دیدار به خبرنگار مشکات‌آنلاین گفت با »روحیه و سعه صدری» که از فرماندار سراغ دارد به آینده و همکاری‌ نماینده دولت با «منتخبان مردم» بسیار خوش‌بین است.

 

او گفت تعامل با مسئولان رده بالای شهر مانند نماینده مقام معظم رهبری، فرماندار و متخصصان حوزه و دانشگاه  همواره مورد تاکید همکارانش بوده و رمز موفقیت مسئولان هم در این است که «کارها» را با تعامل پیش ببرند.

 

رسول‌زاده گفت در برگزاری جلسه‌های مشترک پیش‌قدم شده‌اند تا گام‌های نخستین تحقق «شهر همدلی» را بردارند. او کمک به برنامه های دولت در توسعه منطقه کاشان  را مورد تاکید قرارداد و اظهار امیدواری کرد در شورای پنجم  روابط بین نمایندگان مردم در شورا و نماینده عالی دولت  بیش از پیش مستحکم وبه خدمت به مردم منطقه کمک نماید.