عرضه 40 هزار عنوان کتاب در دومین  نمایشگاه سراسری کتاب کاشان

معاون استاندار و فرماندار کاشان از عرضه 40 هزار عنوان کتاب  از 300 ناشر در  نمایشگاه استانی کتاب به میزبانی این شهرستان خبر داد.

 

«حمیدرضا مومنیان» در حاشیه بازید از روند آماده سازی نمایشگاه کتاب کاشان در مصلای بزرگ بقیه الله الاعظم این شهرستان اظهار کرد: بیش از 670 ناشر برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند که با وجود استقبال چشمگیر آن ها به دلیل محدودیت فضا تنها  300 ناشر در 170 غرفه فروش کتاب خواهیم داشت.

 

وی افزود: سی صد و بیست و پنجمین نمایشگاه استانی کتاب کشور و دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان از تاریخ 13 تا 18 بهمن در این شهرستان برگزار می شود که  با حضور  سید عباس صالحی معاونت امور فرهنگی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رسول زرگرپور استاندار اصفهان روز سیزدهم بهمن افتتاح می شود.

 

رییس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان  تصریح کرد: کاشان با داشتن پیشینه قدیمی که در حوزه  تاریخ و فرهنگ کشور دارد و به عنوان شهر دارالمومنین شناخته می شود که برازنده کاشان است  که رخدادهای فرهنگی در سطح ملی و در تراز نام این شهر برگزار کنیم.

 

وی: یکی از نواقص حوزه فرهنگی کشور میزان پایین سرانه مطالعه بویژه در نسل جوان دانست، افزود:  با  برگزاری نماشگاه های کتاب  شاهد رشد سرانه مطالعه  در کشور خواهیم بود و  این برنامه ها می تواند حوزه فرهنگی را غنی تر و میزان مطالعه را افزایش دهیم.

 

مومنیان با اشاره آمادگی کاشان برای یکی از بزرگترین رویداد های فرهنگی در حوزه کتاب کشور خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه  مسوولان شهرستان در حوزه های فرهنگی و اجرایی پشتیبانی کامل از دومین نمایشگاه سراسری کتاب در کاشان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.