مسئول کاستیهای سالن ورزشی نیستم

 

مسئول هیات ورزشی مشکات می گوید هنوز با واگذاری تنها سالن ورزشی این شهر به شهرداری موافقت نشده و احتمال دارد سالن همچنان زیر نظر اداره تربیت بدنی کاشان باقی بماند.

چندی قبل محمد تکبیرگو، شهردار مشکات در جمع تعدادی از ورزشکاران این شهر و در حضور رئیس اداره تربیت بدنی کاشان آمادگی این شهرداری را برای پذیرش مسئولیت اداره سالن ورزشی مشکات  اعلام کرده بود.

بهزاد عربنیاسر، نائب رئیس شورای اسلامی و مسئول شورای ورزشی مشکات می گوید  واگذاری سالن به شهرداری به رضایت آقای افراشی رئیس هیات ورزش روستای و بازی های بومی محلی کاشان بستگی دارد.

سالن مشکات هم اکنون زیر نظر هیات ورزش روستایی کاشان اداره می شود. تعدادی از ورزشکاران مشکاتی مشکلات موجود در سالن را نشان دهنده ضعف مدیریت آن می دانند.

عربنیاسر می گوید مسئول کاستی های موجود نیست. او برخی از این انتقادهای مطرح شده درباره وضعیت سالن را درست نمی داند و می گوید: الان نسبت به قبل نورافکنهای بیشتری روشن است و امکاناتی مانند توپ و تور هم بر همان منوال سابق است. فقط در سرویس بهداشتی مشکل دارد که آقای افراشی به ما قول داده که این مشکل را هم برطرف کند.

مسئول هیات ورزشی مشکات از برگزاری جلسه مشترک با شهردار و رئیس هیات ورزش روستایی کاشان در آینده نزدیک خبر می دهد. او امیدوار است به زودی وضعیت مدیریت سالن مشخص شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.