واکنش کاشان نیوز به ادعای مدیر روابط عمومی آبفا

جوابیه مدیر  روابط عمومی آبفای کاشان به یادداشت انتقادی پایگاه تحلیلی خبری مشکات آنلاین انتقاد کاشان‌نیوز را برانگیخت.

 

پایگاه خبری کاشان نیوز، یکی از قدیمی‌ترین پایگاه‌های خبری منطقه فرهنگی کاشان، نسبت به ادعای مدیرعامل شرکت آبفای این شهرستان برای حمایت از رسانه‌ها واکنش نشان داده و از او خواسته، توضیح دهد منظورش از عبارت «حمایت آبفا از کلیه رسانه‌ها» چیست.

 

این پایگاه خبری از از آبفا خواسته اسناد حمایت خود از رسانه‌ها را منتشر کند.

 

کاشان نیوز چند سوال را پیش رویِ مدیر شرکت آبفا قرار داده و نوشته است: آیا کاشان نیوز که نزدیک یک دهه در کاشان فعالیت خبری و رسانه‌ای دارد از این حمایت برخوردار بوده است؟

 

متن کامل خبر کاشان نیوز بدین شرح است:

 

«پایگاه خبری مشکات آنلاین چند روز قبل با تیتر «تقدیر سوال برانگیز از مدیر روابط عمومی آبفای کاشان» مطلبی را منتشر کرد و پس از آن مدیر روابط عمومی آبفا جوابیه بر این یادداشت به سایت مذکور ارسال کرد، در این گیرو دار متاسفانه پای کلیت رسانه هم به میان آمد! طرح این ادعا: «روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کاشان از بدو تأسیس تا کنون و به اعتراف بسیاری از اصحاب محترم رسانه، خبرنگاران و مدیران مسئول تلاش کرده است … در حد بضاعت خود از کلیه رسانه‌ها حمایت نماید و نسبت به ارتقای روزافزون آنان بکوشد» باعث شد برای رفع هرگونه سوء ظنی از سوی خوانندگان کاشان نیوز که با تلفن و پیامک در صدد سوال از چگونگی و نحوه این «حمایت» برآمده‌اند نکاتی را به استحضار شهروندان محترم برساند؛ بر این اساس سوالاتی چند از روابط عمومی و آموزش همگانی آب و فاضلاب کاشان مطلوبست:

 

منظور از حمایت از کلیه رسانه‌های شهر چیست؟

 

کدام رسانه تا کنون از حمایت آبفا برخوردار بوده است؟

 

آیا کاشان نیوز که نزدیک یک دهه در کاشان فعالیت خبری و رسانه‌ای دارد از این حمایت برخوردار بوده است؟

 

مبلغ حمایتی اگر نقدی بوده است و نحوه پرداخت آن چگونه بوده است؟

 

شاید مراد از حمایت، ارسال اخبار به رسانه است که اگر چنین است باید تاکید گردد که این حمایت رسانه از شرکت آب و فاضلاب کاشان بوده است نه حمایت آبفا از رسانه!

 

در حالی‌که پاسخ این سوالات کاملاً روشن است و مطلعین می‌دانند حمایت از کدام رسانه منظور این جوابیه است، لیکن برای حفظ آبروی دیگر رسانه‌ها از جمله کاشان نیوز ضرورت پاسخ به این سوالات بخوبی احساس می‌شود.

 

کاشان نیوز آمادگی خود رابرای انتشار اسناد حمایت‌های فوق الذکر اعلام می‌نماید.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.