پیام تسلیت شهردار نیاسر به خانواده شهدای پلاسکو

شهردار نیاسر در پیام تسلیتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتشنشان  حادثه پلاسکو ، این مصیبت را به خانواده های آنان تسلیت گفت.

 

«سبحان نظری» در این پیام صدای آتشنشانان حادثه پلاسکو را صدای عشق و ایثار و از خودگذشتگی نامیده و نوشته است: آتش‌نشانان عزیز، این‌بار در سنگر دیگری به مبارزه پرداختند، همان‌گونه که شهدای ما در جنگ هشت ساله به کرات این عشق و نوع دوستی را به نمایش گذاشتند.

 

در قسمتی از این پیام آمده است:

 

«شهادت اندوهبار جمعی از آتش‌نشانان رشید از جان گذشته ایران زمین، داغی است که برای همیشه بر سینه ما می ماند. حادثه رخ داده، به حق اتفاق بسیار تلخ و ناگواری است که تحمل آن جانکاه است.

 

ایران اسلامی بار دیگر در غم و اندوه فرو رفت، در غم از دست دادن همکارانی که برای نجات هم‌وطن و هم‌نوع خود، جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و این بی‌نظیرترین عشق در دنیاست. صدای اینان، صدای عشق و ایثار و از خودگذشتگی است.

 

آتش‌نشانان عزیز، این‌بار در سنگر دیگری به مبارزه پرداختند، همان‌گونه که شهدای ما در جنگ هشت ساله به کرات این عشق و نوع دوستی را به نمایش گذاشتند.

 

بنده به نمایندگی از پرسنل شهرداری شهر نیاسر، و همه مردم پرشور و انسان دوست نیاسر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ درگذشتگان این حادثه تلخ، آرزوی صبر برای خانواده‌های این عزیزان را دارم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.