بیست و سومین شماره «هفته‌نامه مردم سیلک» منتشر شد

بیست و سومین شماره «هفته‌نامه مردم سیلک» به تاریخ هفدهم دیماه منتشر و از طريق کیوسک های مطبوعاتی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

 

«آشوب به نام مردم، اما به زیان منافع مردم»  تیتر یک این نشریه می باشد. در این مطلب ضمن اشاره به عوامل بروز ناآرامی های اخیر و تاکید همه جناح ها بر حق اعتراض مردم به وضع معیشتی خود آمده است: چرا باید مردم کارد به استخوانشان برسد تا تازه متوجه شویم که مردم حق اعتراض دارند. در بخش دیگری از این یادداشت، نویسنده نحوه انعکاس این موضوع از سوی صدا و سیما را به گونه ای می داند  که گویا مردم حق دارند فقط به دولتها و نه سایر دستگاه‌ها و قوای کشور و از بین دولتها هم فقط از این دولت نه دولت سابق  اعتراض و انتقاد کنند.

 

«کاشان در برابر زلزله چقدر آمادگی دارد؟»  عنوان گزارشی است در خصوص شرح وظایف دستگاه های مسئول و میزان آمادگی آنان در مقابل زلزله که در این شماره از مردم سیلک به چاپ رسیده است. در این گزارش علی جاوید پناه ضمن مصاحبه با رئیس جمعیت هلال احمر ، مدیر مرکز مدیریت بحران و معاون شهرسازی و معماری شهرداری به بررسی ابعاد مختلف اقدامات لازم در برابر زلزله پرداخته است.

 

معرفی دو کتاب از نويسندگان شهر با عنوان «شرح و وصفی از حمام های معروف ایران» نوشته غلامحسین سربلوکی و  «تاریخچه راه آهن ایران ،جهان و کاشان» نوشته احمد رضایی از دیگر بخش های این شماره از هفته نامه مردم سیلک است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.