«دنده معکوس، نور بالا» روی صحنه رفت

زنگ آغاز نمایش «نوربالا، دنده معکوس» به نویسندگی و کارگردانی «سید جواد دارینی» شامگاه شنبه با حضور مسئولان و پیشکسوتان تئاتر کاشان به صدا درآمده و از 7 تا 20 بهمن از ساعت 19 اجرا می‌شد.

 

در این اثر، «محمد دارینی»، «منیرسادات ساداتی» و «مریم حمیدی‌جو» به ایفای نقش می‌پردازند و «مصطفی حمیدی‌فر» دراماتورژی، «حامد مجیدی» نوازندگی ویلون و اجرای آواز، «محمد محسنی» مدیریت صحنه و «محمد آقاجانی» مسئولیت اجرای نور این نمایش را برعهده دارند.

 

دارینی در نشست خبری آغاز «تئاتر دنده معکوس، نوربالا» گفت: این اثر در سبک اجتماعی داستان عشق و ثروت و مسائل پیش روی آن را در جامعه کنونی نشان می دهد.

 

وی افزود: :بستر داستانی این نمایش زندگی خانواده ای در حال و هوای دهه 50 و در یک گاراژ است ولی شرایط امروز پیش روی جامعه کنونی در آن روایت می شود.

 

دارینی تصریح کرد: امروز در جامعه به خاطر مال دنیا حرمت های بسیاری در حال خدشه شدن است و شخصیت داستان در تقابل تمنای قلبی و رسیدن پول باید یکی را انتخاب کند و طبیعتا دشواری ها و فشار زیادی در تصمیم گیری باید تحمل کند.

 

وی با بیان اینکه نمایش «دنده معکوس، نوربالا»  با حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به روی صحنه می رود، افزود: این تئاتر در سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان موفق به کسب دو جایزه بهترین طراحی نور و طراحی صحنه از سوی هیات داوران شد.

 

گفتنی است زنگ آغاز  نمایش دنده معکوس،نوربالا توسط «بهمن صادقپور» پیشکسوت عرصه هنرو نمایش کاشان به صدا در آمد و از ایشان و «مهدی رضایی» دیگر پیشکسوت تئاتر این شهرستان تقدیرو تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.