خانه ارتباط با ما درباره ما
جمعه, ۳۰ تیر , ۱۳۹۶ساعت : ۰۰:۱۵کد مطلب: 4834

در خانه اگر کس است یک حرف بس است

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کاشان در تماس تلفنی با مدیر مسئول مشکات آنلاین، خواست «موضوع را جمع…

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کاشان در تماس تلفنی با مدیر مسئول مشکات آنلاین، خواست «موضوع را جمع کرده» و نسبت به جوابیه آبفا واکنشی نشان ندهیم.

 

او در پاسخ به مسائل و مواردی که در جوابیه مطرح شده بود گفت به دلیل عجله‌یی که برای رسیدن به یک مراسم داشته، جوابیه توسط یکی از همکارانش تهیه و ارسال شده است.

 

همه‌ی پشت پرده‌یِ  منتشر نشدن پاسخ مشکات آنلاین به جوابیه‌ی روابط عمومی آبفای کاشان همین بود.

 

اصل ماجرا هم این بود که یکی از سایت‌های خبری کاشان خبری را با تیتر « تقدیر مشاور وزیر و مسؤول امور فرهنگی وزارت نیرو از مدیر روابط عمومی آبفای کاشان» منتشر کرد.

 

مشکات‌آنلاین هم بر اساس تکلیف رسانه‌یی خود در یادداشتی کوتاه با تیترِ « تقدیر سوال برانگیز از مدیر روابط عمومی آبفای کاشان» به نقدِ این خبر پرداخت و سوال‌هایی را مطرح کرد.

 

انتشار تحلیل، یادداشت و نقد درباره‌ی خبر های منتشر شده، در رسانه‌های مستقل و غیروابسته امری متداول است.

 

روابط عمومی آبفای کاشان بر اساس حق قانونی خود در همان روز جوابیه‌یی را با امضای «مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی»  برای مشکات آنلاین ارسال کرد و  مطالب غیرواقعی را به مشکات آنلاین و مردم کویر نسبت داد و مدعی شد تاکنون این رسانه‌ها مطلبی برای بحران آب منتشر نکرده‌اند.

 

پایگاه تحلیلی خبری مشکات آنلاین پس از انتشار جوابیه‌ی روابط عمومی آبفای کاشان، به خوانندگان خود وعده داد که پاسخ مستدل و مستند خود را به مطالب مطرح شده منتشر کند.

 

منتشر نشدن پاسخ، برای یکی از سایت‌ منتشر کننده خبر، شبهه  ایجاد کرد و در نهایت به «حدیث مفصل سازی» از «مجملی» روی آورد که از آن اطلاعی نداشت.

 

پس از انتشار مطلب این سایت، برخی از مخاطبان مشکات آنلاین در تماس با خبرنگاران و مدیرمسئول این پایگاه خبری علت منتشر نشدن پاسخ را پرسیدند.

 

برای اطلاع مخاطبان عزیز  لازم  است  توضیح دهیم که همزمان با انتشار جوابیه‌ی آبفای کاشان، متن پاسخ و استنادات لازم تهیه تنظیم شد تا در ساعت‌های  پایانی چهارشنبه منتشر شود.

 

اما چهارشنبه عصر، قبل از انتشار این متن، مدیر روابط عمومی آبفا در تماس تلفنی با مدیرمسئول مشکات‌آنلاین از این رسانه‌ خواست پاسخِ جوابیه را منتشر نکند و «موضوع را جمع کند».

 

او در این مکالمه گفته از مطالبی که در این دو رسانه درباره‌ی بحران آب منتشر شده اطلاعی نداشته است.

 

آبفای کاشان در بخشی از جوابیه‌ی خود گفته بود که «به قدر بضاعت از کلیه رسانه‌ها» حمایت کرده است. این سخن علاوه بر واکنش مشکات آنلاین و مردم کویر،  اعتراض «کاشان نیوز» یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های خبری منطقه را هم برانگیخت.

 

این سایت در یادداشتی از آبفا خواست منظورش را از عبارت حمایت از رسانه‌ها صریح بیان کند و بگوید از کدام رسانه حمایت کرده است.

 

حالا سایت منتشر کننده خبرِ روابط عمومی آبفا در مطلبی مبهم و کنایه‌یی از «کاشان نیوز» و «مشکات آنلاین» به خاطر پرداختن به این خبر انتقاد کرده اما نسبت به ادعای آبفا برای حمایت از «کلیه رسانه‌ها» واکنشی نشان نداده است.

 

این همه‌ی ماجرا بود.

 

حالا به قول نویسنده آن مطلب مبهم و کنایه‌یی جا دارد که بگوییم «در خانه کس است یک حرف بس است».

برچسب‌ها:,
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

© تمامی حقوق برای پایگاه تحلیلی خبری مشکات آنلاین محفوظ است و بازنشر هر نوع از محتواهای سایت منوط به اجازه مدیر سایت می باشد.