جزئیات بیشتری از پیداشدن گمشده دریاچه نمک آران و بیدگل

عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه جسد فرد مفقودشده در کویر و دریاچه نمک آران و بیدگل، پس از یک‌ماه در حوالی پالایشگاه قم پیدا شد.

نسل فردا به نقل از طاووس بهشت، در گزارشی به جزئیات یافتن این جسد اشاره کرده و نوشته:  روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ طی تماسی از هلال احمر استان قم به «تقی رحمتی» معاون امداد و نجات هلال‌احمر آران و بیدگل گزارشی مبنی بر پیدا شدن یک جسد توسط ساربانان محلی در نزدیکی پالایشگاه قم داده می شود. به‌دلیل پیدا شدن جسد در محدوده استان قم، این عملیات به مدیریت هلال احمر استان قم واگذار کردند.

«بهرامی» معاونت امداد و نجات هلال احمر استان قم به طاووس بهشت گفته: بعد از تماس افراد محلی مبنی بر پیدا کردن جسدی در نزدیکی پالایشگاه قم، با ستاد بحران استان، دادستان و نیروی انتظامی جلساتی برگزار گردید و شنبه صبح نیروهای ورزیده امداد و نجات و نیروهای انتظامی با موتورسیکلت و خودروهای ویژه، به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به باتلاقی و صعب‌العبور بودن منطقه، توضیح داد: قسمتی از مسیر با موتورسیکلت‌های ویژه امداد و بخش زیادی از مسیر نیز با پای پیاده در زمین با شرایط فوق‌العاده باتلاقی انجام گرفت و عملیاتی که به طور طبیعی حدودا ۴ روز طول می‌کشید، یک روز انجام و جسد ساعت ۶ عصر منتقل شد.

بهرامی افزود: علاوه بر شواهد که نشان می‌دهد جسد متعلق به فرد گمشده در کویر است، خانواده فرد مفقود شده نیز جسد را شناسایی و هویت آن‌را تایید کرده‌اند

معاونت امداد و نجات هلال احمر استان قم بیان داشت: گمشده به جهت دیدن روشنایی پالایشگاه و شعله‌های آتش، به سمت پالایشگاه حرکت می‌کند اما تلاش وی پس از ۸۰ کیلومتر پیاده‌روی بی‌سرانجام می ماند.

وی افزود: جسد در حال حاضر جهت تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی تحویل شده است.

حدود یک ماه قبل سه گردشگر در کویر مرنجاب مفقود شدند که پس از جستجو‌ها دو نفر پیدا و یک نفر پیدا نشد و اکنون جسد او در حوالی قم پیدا شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.