دعوت رئیس دانشگاه کاشان از مردم برای حضور در انتخابات

پرفسور عباس زراعت رییس دانشگاه کاشان با صدور بیانیه ای مردم فهیم ، بزرگ و افتخارآفرین شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل را به حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد.

در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار مشکات آنلاین قرار گرفته، آمده است:« درودتان باد که همواره با حضور پرشور و شعور درصحنه‌های مختلف حماسی و انقلابی کشور در حساس‌ترین برهه‌های تاریخی قلوب مسلمین جهان و روح شهدای عزیز و دل رهبری نظام را شاد و مسرور نموده‌اید. ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری از افتخار و عظمت شما ملت سرافراز بود که با حرکت حماسی و میلیونی خود در راهپیمایی به جهانیان ثابت نمودید که حافظ انقلاب و امام و رهبری بوده‌اید، مانده‌اید و می‌مانید تا به آنچه با حرکت معمار فقید انقلاب به جهان معرفی‌شده نائل آیید. اکنون با ورود به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی فرصتی دیگر مهیاست تا بار دیگر قدرت بی‌انتهای وحدت و انسجام خود را به رخ جهانیان کشیده و کتاب افتخار میهن اسلامی را با حضوری دیگر مزین نمایید.
ملت عزیز! این نه یک انتخاب که حماسه‌ای دیگر برای نظام و انقلاب است.
پس بر شما باد حضور گرم و پرشور در پای صندوق‌های رأی تا برگ افتخارتان میهمان صندوق‌های اعتبار و عظمت گردد و دشمنان قسم‌خورده این نظام مقدس را مأیوس‌تر از پیش سر سفره مذلت بنشاند.»
رییس دانشگاه کاشان در بخش پایانی این بیانه آورده است:« یقیناً دانشگاهیان کشور همپا و همراه با مسئولان و مدیران نظام و سایر آحاد ملت، با حضور سبز و پرطراوت خود شور و هیجانی مضاعف به انتخابات خواهند بخشید و بالمآل به فضل خداوند متعال شاهد مشارکت حداکثری ملت ایران در این میدان افتخار خواهیم بود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.