باید نسبت به کالای ایرانی با تعصب برخورود کنیم

نماینده مردم کاشان گفت: حمایت، خرید و افزایش کیفیت کالای ایرانی یکی از مباحث اساسی و اصلی در اقتصاد مقاومتی است و باید نسبت به کالای ایرانی با تعصب برخورد کنیم و نسبت به وجود کالای داخلی در سبد خانوار حساسیت داشته باشیم .

سید جواد ساداتی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه اصفهان در کاشان، اظهار کرد: امسال را مقام معظم رهبری به نام سال “حمایت از کالای ایرانی” نامگذاری کردند، که در راستای شعارهای سال های گذشته در حوزه اقتصاد و تولید و اشتغال و حمایت از معیشت است .شعار امسال، فوق العاده شعار مهمی است و تکمیل کننده زنجیره مباحثی است که مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی به آن پرداخته اند .

وی افزود: حمایت، خرید و افزایش کیفیت کالای ایرانی یکی از مباحث اساسی و اصلی در اقتصاد مقاومتی است و باید نسبت به کالای ایرانی با تعصب برخورد کنیم و نسبت به وجود کالای داخلی در سبد خانوار حساسیت داشته باشیم.

نماینده مردم کاشان تصریح کرد: مقام معظم رهبری اشاره کردند شعار امسال فقط برای مسئولان نیست و همه آحاد ملت ایران مخاطب آن هستند. هر ایرانی غیرتمند و شرافتمند باید نسبت به خرید کالای ایرانی حساسیت داشته باشد و از این جهت مهم است که خرید کالای ایرانی، اشتغال پایدار و اشتغال جدید ایجاد می کند و حلقه پایداری تولید و اشتغال را با هم غنا می بخشد و همه باید در این مسیر حرکت کنیم .

ساداتی نژاد تاکید کرد: تولید کنندگان باید برای افزایش کیفیت محصول تلاش کنند و کارگران با دقت و ظرافت به تولید کالای با کیفیت و با دوام بپردازند. شعار امسال همه شهروندان را مخاطب قرار داده است، شهروند عادی، زنان خانه دار، کارگر کارخانه، معلم مدرسه، استاد دانشگاه، مهندس ناظر بر تولید، کارفرما و وارد کننده مواد اولیه همه چیز باید با کیفیت باشد و هیچ کس خارج از دایره عمل به شعار سال نیست.

وی گفت: مسئولان حوزه های مختلف نظارتی و حمایتی، باید نظارت بیشتری بر کیفیت کالای ایرانی داشته باشند و با حساسیت نسبت به تولید کالاهای که در کشور تولید می شود، نظارت کنند. دستگاه های دولتی به خرید کالای ساخت داخل اقدام کنند تا کالای ایرانی، کیفیت یافته و عزیز شود و به بازارهای جهانی راه پیدا کنند و این شدنی نیست مگر همه دست به دست هم بدهیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر کالای کره ای بازار جهان را تصاحب کرده است به خاطر حمایت مردم بوده که از اول کالای داخلی استفاده کرده اند و امروز خرید کالای ایرانی خدمت به ایران، اشتغال و پایداری آن است و این اتفاق باعث ارزشمندی تولید و افزایش کیفیت می شود.

منبع : ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.